Середа, 24.04.2024, 16:16
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Модератор форуму: Нереклама, ivan  
Форум » Все про все » Інтернет » ІНТЕРНЕТ В КОБЕЛЯКАХ (О кого які жалоби на стан роботи Кобеляцького інтернету???)
ІНТЕРНЕТ В КОБЕЛЯКАХ
ДжиннДата: Пятниця, 25.01.2008, 10:16 | Повідомлення # 31
Головний Трах-ті-бі-дох-альщик
Група: Адміністратори
Повідомлень: 400
Репутація: 19
Статус: Offline
НАРОД на "укртелекомі" ШВИДКіСТЬ добавили!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dash :) Максимальний мегабіт обіцяють але я вам скажу навряд. Я їм невірю. Але якщо дадуть реальну половину то спасибі і на тому. БУДЕМО БОРОТИСЯ за якість послуг телефонуватимемо на Полтаву Київ щоб вони булки нерозслабляли.
Короче вітаю вас із новими швидкостями!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dash



трах-ті-бі-дох
 
ivanДата: Пятниця, 25.01.2008, 15:23 | Повідомлення # 32
Бувалий
Група: Модератори
Повідомлень: 288
Репутація: 14
Статус: Offline
oleksiy11, можна. Мені дуже допоміг Supportpl із м.Полтави. Ось його аська :465975817 Про мої походеньки читай повідомлення №27
Дуже багато цікавого знайдеш на : Неофициальный форум пользователей ОГО!™

ВІТАЮ ВСІХ ІЗ НОВОЮ ШВИДКІСТЮ !

УРААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!




Не забуваємо ставити "+" якщо комусь допоміг !
 
ФибиДата: Пятниця, 25.01.2008, 17:42 | Повідомлення # 33
Професіонал
Група: Продвинуті
Повідомлень: 683
Репутація: 18
Статус: Offline
Так що мені зробити щоб добавити швидкість?


Життя одне,живіть днем!!!!!
Проживи життя так,щоб на горі сказали:"ОГО"
 
ДмитроДата: Пятниця, 25.01.2008, 21:20 | Повідомлення # 34
Новачок
Група: Продвинуті
Повідомлень: 44
Репутація: 9
Статус: Offline
Фиби,одне з двох,або вручну на сайті укртелекому : http://www.my.ukrtelecom.uaперейти на той пакет,який тобі більш до вподоби.Інший шлях-звернутись до нашого відділку укртелекому і відповідного спеціаліста замовити послугу.Активується тариф буквально,як в казкі про Попелюшку-рівно о 12.00 ночі. yes


Если Ваш друг верен Вам не взирая на обстоятельства то ставлю 100 против одного что это Ваша собака.

Повідомлення відредагував Дмитро - Пятниця, 25.01.2008, 22:55
 
ФибиДата: Субота, 26.01.2008, 12:09 | Повідомлення # 35
Професіонал
Група: Продвинуті
Повідомлень: 683
Репутація: 18
Статус: Offline
Дякую за інформацію,буду щось робити


Життя одне,живіть днем!!!!!
Проживи життя так,щоб на горі сказали:"ОГО"
 
ivanДата: Субота, 26.01.2008, 16:11 | Повідомлення # 36
Бувалий
Група: Модератори
Повідомлень: 288
Репутація: 14
Статус: Offline
Шановна Фиби, ! Прочитайте будь-ласка казочку и Ви все зрозумієте.

СКАЗКА О ПОТЕРЯННОЙ СКОРОСТИ.

В связи с переходом на новые тарифы мне пришлось общаться с многими из Вас на последней неделе. В ходе этого общения выяснилось, что практически все - путают, не понимают, не различают два понятия:
1. скорость на порту и 2. тарифный пакет.
В этом нет ничего обидного или удивительного - давно в прошлом те летописные времена (ой, а всего то - десять лет назад), когда Интернет не был услугой, и колдовали над ним длинноволосые парни в свитерах и джинсах с дырками.
Сегодня - Интернет реально идет "в каждый дом", пользование услугой постоянно упрощается, однако для полноценного и эффективного использования услуги некоторые особенности доступа - полезно знать.

Итак, о скорости на порту.
Это - скорость между Вашим абонентским модемом и DSLAM (устройство доступа по цифровым абонентским линиям, если перевести аббревиатуру с английского) -устройством, которое установлено на Вашей АТС, и к которому собственно и подключен Ваш абонентский модем. Скорость на порту сильно зависит от качества Вашей линии на магистральном, распределительном и абонентском отрезках(протяженности, диаметра медных жил, структуры кабеля, количества скруток, грамотности кроссировок, соблюдения направления повива пар, шума в кабеле от других абонентов, влажности, температуры, расположения звезд и настроения монтера; шучу конечно).
Эта скорость может быть проверена Вами самостоятельно, Вы должны посмотреть на Вашем модеме четыре цифры, обозначенные на разных моделях по разному, но по содержанию идентичные (и когда уже стандартизуют обозначения!):
1. текущая скорость нисходящего потока (~ Downlink (или Rx) Speed, "скорость на закачку");
2. текущая скорость восходящего потока (~ Uplink (или Tx) Speed, "скорость на отдачу");
3. достижимая скорость нисходящего потока (~ Avaliable Downlink Speed, "что реально можно получить на закачку");
4. достижимая скорость восходящего потока (~ Avaliable Uplink Speed, "что реально можно получить на отдачу").
Нисходящий поток - это поток от DSLAM к модему (закачка), восходящий - от модема к DSLAM (отдача). Судя по терминам, можно подумать, что DSLAMы размещены где то на небесах, а модемы - в шахтах, но поверьте - это совсем не так, просто у технарей свои тараканы в головах, и к терминам придется привыкнуть, во всяком случае на время настройки.
Текущая скорость - это скорость, которая работает сейчас, в момент измерения. Достижимая скорость, как несложно догадаться - эта та скорость, которую Ваша линия может (если постарается) Вам обеспечить.

Теперь внимание! Скорость на порту не имеет никакого (почти) отношения к тарифному плану, и это совсем не та скорость, о которой принято говорить, хвастаясь доступом в Интернет (а у меня мегабит! а у меня четыре! и т.д.).
Скорость на порту должна быть примерно на 10-15% выше, чем выбранный Вами тарифный пакет. Если не обеспечена скорость между модемом и DSLAMом - то как, аналитик-телепат всех нас забери, DSLAM обеспечит Вашему модему эту самую скорость?
Если текущая скорость - приемлемая, о понятии "скорость на порту" можете забыть и вместе со своей семьей посмеяться над бреднями, которые я тут наваял , и переходите к тарифному плану внизу.
Но если текущая скорость ниже, чем нужно для Вашего тарифного пакета, гляньте на достижимую. Если достижимая - сильно выше текущей, и в пределах достижимой Вы сможете выбрать нужный тарифный пакет - значит скорость на порту нужно поднять (в смысле увеличить, вечно у технарей какие то грузчиковские термины... ).
Проверьте циферки для обоих направлений - нисходящего и восходящего, если увеличеие скорости на порту Вам может помочь и (это важно!) вообще возможно, судя по достижимой скорости - обращайтесь в свою местную техподдержку Интернет на узел связи в Кобеляках, требуйте увеличить скорость на порту. Будьте готовы, что колдуны из поддержки спросят у Вас тип модема и начнут диктовать заклинания со словами "модуляция", "аннекс" и т.д. Покоритесь судьбе, делайте как они говорят. Уверен, что с их помощью скорость на порту будет настроена как надо.
Если достижимая скорость, которую показывает модем, намного ниже чем та, что Вам нужна - опять же не огорчайтесь. Созвонитесь с телефонистами (не с поддержкой Интернет, а с бюро ремонта АТС), договоритесь с монтерами, чтобы Вам поменяли абонентскую разводку и/или заменили медную пару на более качественную. Иногда (не всегда) это помогает.
Уффф... Нарэшти - скорость на порту обеспечена (кстати, подсказка: не вздумайте разбивать шампанское об модем - модемы этого очень не любят ).

Но и это еще не все! У Вас может быть 4,6М на порту - но всего 128К в Интернет. Почему так, ведь до DSLAM все прекрасно, а от DSLAM - уже гигабтные оптические кольца! В чем же дело?

Дело - в тарифном плане (а совсем не в "блондинках с поддержки, которые ничего не настроили", как имеют привычку заявлять микрогоблины, распальцовывающиеся в форуме, пока жена или тёща не отогнали от компьютера ).

Тарифный план надо выбирать в системе самообслуживания на сайте my.ukrtelecom.ua. Если Вы не видите нужного Вам тарифного плана среди доступных, несмотря на то, что скорость на порту - позволяет, подождите одни сутки и повторите попытку. Если опять тарифных планов нет - обращайтесь в местную техподдержку и объясняйте ситуацию. Вам помогут. Идеально (и правильно) вместе с сотрудником техподдержки пройти все шаги, и отстать от них только тогда, когда нужный тарифный план будет выбран и появится на сайте самообслуживания в "запланированных".
После того, как скорость на порту - соответствует выбранному (Вами, на сайте, самостоятельно или с помощью поддержки) тарифному плану - Вам нужно дождаться полуночи.
Не пугайтесь! Никакие феи не превратят Ваш модем в китайскую цветомузыку (модемы, кстати, тоже - все сплошь китайские, что бы не было написано сверху ).
Просто ровно в полночь волшебная универсальная система усыпляет все подключения, у которых изменился тарифный план, дает модемам немного отдохнуть, и будит их (через минут двадцать, нечего расслабляться!) уже на новом (урррраааа!!!!) тарифном плане.

Теперь, еще раз - внимание!
Вы решили что у меня сверху много букв и просто выбрали себе тарифный план стопиццот мегабит. Все выбралось, все в системе показывает как уже действующий тарифный план, но с торрентов, ослов и прочих животных - качается в час по чайной ложке...
Так я ж предупреждал: тарифный план без скорости на порту - это как ламброджини с тавриевским движком. От DSLAM в Интернет вся цепочка построилась, равняйсь-смирно! а от модема то - не Днепр Славутич величаво несет свои мегабиты, а какой то задрипаный арык тужится, но никак не справляется... Поэтому, хоть букв и многа - скорость на порту поднять- увеличить надо. Читайте выше.

Надеюсь, я истратил почти весь запас своих букв - не зря, и разница между "скоростью на порту" и "тарифным планом" стала яснее.
Ну, может, хоть чуть чуть.




Не забуваємо ставити "+" якщо комусь допоміг !
 
ДмитроДата: Субота, 26.01.2008, 16:38 | Повідомлення # 37
Новачок
Група: Продвинуті
Повідомлень: 44
Репутація: 9
Статус: Offline
Іван,мене точно вразив своїм красномовством(якщо,певна річ,це просто не скопійована стаття з якогось форуму).Але скоріше всього Фібі ти налякав кучою термінології.Фібі-повторюю,якщо до сьогоднішнього дня в тебе вже був ADSL і тебе просто не влаштовував той пакет(а скоріше всього не влаштовувала швидкість в 128 кбіт.с. а потребується більша-то потоки красномовства минуй і сміливо роби так ,як я казав.Але ,якщо до сьогодні стояв звичайний модем ,то потрібно перші кроки робити з установки ADSL модема.Звичайно,в чому Іван має рацію-швидкість з’єднання залежить від обраного тарифного плану та кількох факторів, включаючи відстань до АТС та стан абонентської лінії.
Абонент може змінювати тарифний план 1 раз на добу. Фібі, даю номер багатоканального телефону сервісної підтримки-з стаціонарного-безкоштовно.8-800-507-8-800 або звернись до О.Рибки,який курирує інтернет-послуги в Кобеляках,працюючи саме в нашомі відділенні Укртелекому,тобто до професіоналів



Если Ваш друг верен Вам не взирая на обстоятельства то ставлю 100 против одного что это Ваша собака.
 
ФибиДата: Субота, 26.01.2008, 17:43 | Повідомлення # 38
Професіонал
Група: Продвинуті
Повідомлень: 683
Репутація: 18
Статус: Offline
Так,що я можу сказати...
Тільки що все це перечитала,і зараз сиджу усе переварьою
Щось мені міняти уже нічого не хочеться
А якщо в серйоз,то буду щось робити
Дякую що вичирпали свій час для мене
Скористаюсь вашими порадами



Життя одне,живіть днем!!!!!
Проживи життя так,щоб на горі сказали:"ОГО"
 
EVAДата: Субота, 26.01.2008, 19:07 | Повідомлення # 39
Цікава особистість
Група: Продвинуті
Повідомлень: 488
Репутація: 33
Статус: Offline
Інтернет жахливо глючить уже другий день. :(
Цікаво, це тільки у мене чи ще є люди, які від цього страждають?



Ніколи не жалкуй про те, що сталося.
Треба пам"ятати, що це вже сталося.
Жалкування про минуле лише сповільнює рух в майбутнє.
Треба відкинути всі думки й рухатися далі, як можеш.
 
ФибиДата: Субота, 26.01.2008, 20:12 | Повідомлення # 40
Професіонал
Група: Продвинуті
Повідомлень: 683
Репутація: 18
Статус: Offline
Боже.Я щоб зайти в инет пробою пів часа підключитись
Тільки і каже що напрямок перезавантажений



Життя одне,живіть днем!!!!!
Проживи життя так,щоб на горі сказали:"ОГО"
 
GreyДата: Субота, 26.01.2008, 23:08 | Повідомлення # 41
Лікар
Група: Продвинуті
Повідомлень: 874
Репутація: 15
Статус: Offline
Quote (Джинн)
Короче вітаю вас із новими швидкостями

Quote (Дмитро)
в Кобеляках ... до професіоналів

Сьогодні приїхав до друзів у одне з сіл Кобеляцького району.
Такого "отстою" як кобеляцький інтернет я ще не бачив! Жах і знущання над користувачами!
Ми крутили телефон додзвону 35333 методично з 10.00 - постійно "зайнято".
Зі слів приятеля така ситуація триває вже 3-4 дні. Зверталися до "спеціалістів" у Кобеляки. А де результат?
У відповідь якесь мурчання у трубку і жодного натяку ні на вибачення ні на усунення проблем.
Думаю, врятувати може тільки письмова скарга у обласну дирекцію.




"Вера же есть осуществление ожидаемого" (Евр 11:1).
 
ДжиннДата: Субота, 26.01.2008, 23:20 | Повідомлення # 42
Головний Трах-ті-бі-дох-альщик
Група: Адміністратори
Повідомлень: 400
Репутація: 19
Статус: Offline
Думаю Грею то марно вони ту скаргу засунуть далеко............. Хоча якщо постійно писати і тим паче не одній людині то результат неодмінно буде, можна і в Київ, і не тільки писати а ще краще щодня телефонувати. Вони ж для якогось біса зробили безкоштовні інформ служби. dash стіни нам не перешкода.


трах-ті-бі-дох
 
ФибиДата: Неділя, 27.01.2008, 10:09 | Повідомлення # 43
Професіонал
Група: Продвинуті
Повідомлень: 683
Репутація: 18
Статус: Offline
Фу,сьогодні перший раз зашла без всяких проблем


Життя одне,живіть днем!!!!!
Проживи життя так,щоб на горі сказали:"ОГО"
 
ivanДата: Неділя, 27.01.2008, 11:53 | Повідомлення # 44
Бувалий
Група: Модератори
Повідомлень: 288
Репутація: 14
Статус: Offline
Шановна Фиби, я так зрозумів, що у Вас звичайний Dial-up Інтернет. У Вашому випадку підняти швидкість практично не можливо. Є багато програм, які прискорюють роботу Інтернету, але скільки я їх не використовував відчутного результату я не досягнув. Так що якщо Ви збирається і в подальшому користуватися послугою Dial-up то вибачте, але те що маєте те і буде.
Щоб перейти на ADSL Вам потрібно звернутися до Укртелекому, там Вам все розкажуть і порахують скільки це буде коштувати.
Звертайтись до Рибки Олександра 3-24-65.
Якщо в подальшому будуть якісь проблеми, то звертайтеся чим зможу допоможу.
Шановний Дмитро, я нікого не хотів налякати. Я просто хотів розповісти користувачам, які тільки почали використовувати технологію ADSL простими словами від чого залежить швидкість інтернету ОГО, щоб вони не попали в таку ситуацію як була в мене. (читай повідомлення №27)
Я цілих 1.5 місяці платив за HOME-256, а отримува швидкість, яка відповідала 128. В Кобеляках мені нічим не допомогли. Після цього я сам розібрався і коли провірив свою швидкість на порту то побачив, що вона виставлена на 128. Отака нехороша ситуація.



Не забуваємо ставити "+" якщо комусь допоміг !
 
EVAДата: Неділя, 27.01.2008, 17:57 | Повідомлення # 45
Цікава особистість
Група: Продвинуті
Повідомлень: 488
Репутація: 33
Статус: Offline
Quote (Grey)
Такого "отстою" як кобеляцький інтернет я ще не бачив! Жах і знущання над користувачами!
Ми крутили телефон додзвону 35333 методично з 10.00 - постійно "зайнято".
Зі слів приятеля така ситуація триває вже 3-4 дні. Зверталися до "спеціалістів" у Кобеляки. А де результат?
У відповідь якесь мурчання у трубку і жодного натяку ні на вибачення ні на усунення проблем.

Це просто жах! %) Уже третю добу таке твориться з кобеляцьким інтернетом. :(
Через тиждень їхатиму на навчання, відключу той інет зовсім.
на вихідних краще сходжу в інтернет-кафе.
girl_sigh

Quote (Фиби)
Фу,сьогодні перший раз зашла без всяких проблем

Фиби, Це супер! Пощастило тобі, Фіб. yes Мені ж пощастило аж за двадцятим, якщо не тридцятим разом.
Оце годину тому лише підключилась.

Quote (Grey)
Сьогодні приїхав до друзів у одне з сіл Кобеляцького району.

Grey, що ж Ви не повідомили , що навідаєтесь на Кобеляччину?
Може б , зустрілись!
;)




Ніколи не жалкуй про те, що сталося.
Треба пам"ятати, що це вже сталося.
Жалкування про минуле лише сповільнює рух в майбутнє.
Треба відкинути всі думки й рухатися далі, як можеш.
 
Форум » Все про все » Інтернет » ІНТЕРНЕТ В КОБЕЛЯКАХ (О кого які жалоби на стан роботи Кобеляцького інтернету???)
Пошук:

Найтоваристські Останні зареєстровані Найпопулярніші
  • Samoswal
    Повідомлень - 2318
  • Професор

  • Яночка
    Повідомлень - 1676
  • Майстер

  • Маринка
    Повідомлень - 1610
  • Майстер

  • PePeL-soN
    Повідомлень - 1434
  • Кандидат в майстри

  • Нереклама
    Повідомлень - 1205
  • Кандидат в майстри

  • Grey
    Повідомлень - 874
  • Професіонал

    BoldikuFFs
    Зареєстрований - 16:56

    Numizmatofff
    Зареєстрований - 13:49

    Martinezz9
    Зареєстрований - 18:36

    DalmatovDCP
    Зареєстрований - 08:12

    RLtdrich4
    Зареєстрований - 14:49

    RLtdrich
    Зареєстрований - 14:45

  • Нереклама
    Репутація - 47
  • Кандидат в майстри

  • Samoswal
    Репутація - 36
  • Професор

  • Маринка
    Репутація - 36
  • Майстер

  • EVA
    Репутація - 33
  • Досвідчений

  • PePeL-soN
    Репутація - 32
  • Кандидат в майстри

  • Яночка
    Репутація - 31
  • Майстер

    Популярні теми
    Корисні посилання
    Міні-чат
  • Рахуємо до мільйона!>>

  • Яку пісню(виконавця)Ви сл...>>

  • ЩОДЕННИК>>

  • Асоціації>>

  • Кіноман>>

  • Я ХОЧУ!!!!!!>>

  • Повторялка>>

  • Казка в три слова - гра>>






  •                 

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net