Субота, 04.05.2024, 03:18
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3485
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 1
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1110
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5569
    Форум: 555/31824
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Лютий » 2 » Їздиш на «Волзі», а платиш як за «BMW»



    Їздиш на «Волзі», а платиш як за «BMW»
    09:49
    10 січня 2009 року в газеті «Урядовий кур'єр» був надрукований текст Закону України «Про внесення змін до деяких Законів України з питань оподаткування». Того ж дня Закон вступив у дію. А через кілька днів, докумекавши, в чому суть змін у законодавстві, схопились за голову і заволали несвоїм голосом власники допотопних «Волг» та «УАЗів».Ці автомобілі мають свою специфіку. Вони випускались в радянські часи і їздять на них в абсолютній більшості сільські пенсіонери. Машини ті давно втратили свою престижність, вони енергоємні і малокомфортні. І перепродаючись, переходячи від господаря до господаря, помаленьку опинилися в руках сільських дядьків. Користуються ними, щоб 10 разів на рік «на базарь» з’їздити, частіше - щоб сіно, буряки, картоплю та інші дари садів і городів додому перевезти.
    Про специфіку даних транспортних засобів знають в Україні всі. Ні, майже всі. Не знають про неї лише наші великомудрі нардепи. Саме вони, прийнявши вищезгаданий закон, фактично урівняли в правах себе «палко любимих» і сільських дядьків-пенсіонерів. Та урівнявши в правах, чомусь забули про можливості, ті, що фінансові. Адже з 10 січня власник автомобіля «ГАЗ-24» з об’ємом двигуна 2,4 літра при проходженні техогляду повинен за кожні 100 куб.см платити 75 гривень. Тобто – 1800 гривень. За два роки це складає 3600. І це при тому, що не за кожну «Волгу» зараз заплатять таку суму.
    Так наші законодавці нібито обклали даниною багатих. Тобто себе і до себе наближених. Тих, хто їздить на потужних сучасних моделях «БМВ», «Тойот», «Мерседесів» та інших «лексусах». Вони там в парламенті так запрацювались, так відірвались від землі, що забули про існування «Волги».
    Про дану «фішку» повідомив «ЕХО» Іван Федоренко, житель одного із сіл Кобеляцького району. Ледве не плачучи він розповів: «У мене «Волга» 1986 року випуску. Я пройшов влітку техогляд. Заплатив, як пільговик, 240 гривень налогу. А оце поїхав у МРЕО реєстраційний талон получати, а мені кажуть: «Доплачуй 1800». Я їм: «Я ж вже заплатив. Та я на тій машині 5 раз в год їзжу!» А вони: «Нічого не знаємо, новий закон, доплачуй».
    От чоловік і попрохав «корєспондєнта» поїхати з ним у МРЕВ і допомогти розібратися у хитросплетіннях тамтешнього збору коштів. Поскільки питання до співробітників даного відомства у «ЕХО» накопичувались і до цього, пропозиція пенсіонера була сприйнята позитивно.
    Одразу скажу – допомогти чоловікові не вдалося. Швидше за все тому, що професія журналіста не тотожна до професії юриста. А в Кобеляцькому районі немає жодного, підкреслюю, жодного, крім Олександра Письмака, діючого юриста, котрий в змозі надавати кваліфіковану консультацію з фахових питань. Журналіст же може лише висвітлити ситуацію, розповісти суспільству про те, що відбувається.
    Що ж відбулося з власником «Волги» Іваном Федоренком? Він дійсно у 2008 році пройшов техогляд. І заплатив 240 гривень податку з власників транспортного засобу. Так він робив і у 2006, 2004 і 2002 роках, з того дня як придбав «Волгу». А ось у 2009-му він вирішив отримати реєстраційний талон. До того їздив по дорученню і весь час возив поряд із собою юридичного власника авто – свою жінку. А у МРЕВ йому й кажуть: «Ви машину придбали у 2002-му? А як ви доведете, що вона взята на облік в Україні до 1990 року? Немає доказів? Значить 50% пільгою ви не користуєтесь, а заплачені 240 гривень є сплаченим податком лише за 2008-ий рік. А за 2009-ий сплатіть, будь-ласка, ще 1800».
    Ось тут Іван-пенсіонер і  обімлів: доказів у нього дійсно немає. Історію автомобіля свого він не знає. Хіба ж він про такий поворот міг подумати!
    Начальник МРЕВ Олег Олефіров, вислухавши скаргу пенсіонера, передану через журналіста, відповів, що нічим допомогти не може і його підлеглі діють на законних підставах. Дійсно, в даному випадку претензій їм не пред’являли. Хоча виникає питання: «А як же Федоренко техогляд пройшов? Чому тоді пільга в 50% на його автомобіль діяла? Хоча формально – це питання не до МРЕВ. На деякі ж інші запитання Олег Олефіров відповів.
    - Людина хоче отримати тимчасовий реєстраційний талон. За що, крім вартості, потрібно платити?
    - При видачі талону в обов’язковому порядку контролюється сплата податку з власників транспортних засобів за останні 2 роки. Власник повинен надати МРЕВ копії цих документів, а їх самі зберігати в себе три роки. Нагадую, що з 10 січня 2009 року ставки податку змінились. Особливо суттєво – для автомобілів з об’ємом двигуна понад 2,2 літра. Крім того, проводиться огляд транспортного засобу. В разі необхідності проводиться дослідження. За нього теж потрібно платити. Точну вартість цієї послуги сказати не можу. Тому що її проводять не співробітники МРЕВ, а експерт НДКЦ.
    - Зрозуміло. Незрозуміло лише, чому дослідження змушують пройти всіх власників транспортних засобів. І якими документами регламентуються ціни на послуги МРЕВ? Скажімо, у багатьох людей викликає обурення той факт, що за здачу «старого» реєстраційного талону їм доводиться платити 35 гривень.
    - Я не згоден з тим, що на дослідження посилають усіх. Це неправда. А щодо вартості послуг, їх перелік та розмір регламентуються постановою Кабінету Міністрів №795 від 4.06.2007 року та Спільним наказом МВС України, Мінфіну та Мінекономіки №369/1105/346 від 5.10.2007 року.
    - І останнє запитання. Уявімо таку ситуацію. Громадянин їздив по тимчасовому реєстраційному талону. Але надумав чи переїжджати, чи «гнати» машину на продаж. Він здає талон, забирає у МРЕВ доручення і їде. І тут його зупиняють співробітники ДАІ. Що робити, адже це порушення і чималий штраф?
    - Не знаю, що й відповісти. Задам це питання в обласному управлінні ДАІ. Але не думаю, що інспектор на лінії буде в такому випадку складати протокол. В крайньому разі можна одразу ж передзвонити до нас, у МРЕВ. Ну а в самому крайньому – оскаржити постанову в суді.
    Після отримання цих відповідей довелося в глибинах Інтернету пошукати згадані у них документи. Дійсно, є й така постанова Уряду, і наказ МВС №369. Але після ознайомлення з ним запитань стає ще більше. Виявляється, МВС може надавати близько сотні платних послуг. Навіть таких, як ремонт котелень! Та такої розцінки, як 35 гривень за здачу реєстраційного талону, ми так і не знайшли. Натомість прочитали, що за здачу екзамену для отримання посвідчення водія потрібно платити 13 гривень. А всі платять 400. Тож швидше за все візит журналістів «ЕХО» в Кобеляцький МРЕВ не є останнім.
    … Вже після проведення інтерв’ю вдалося поспілкуватись із власником «свіженького» реєстраційного талону. Володимир Горбенко, житель Дніпропетровська, стояв на ганку МРЕВ і, задоволено посміхаючись, курив. «Талон мені обійшовся у 360 гривень, - охоче розповів Володимир. – Хоча налаштовувався я гривень на 700. По часу все це зайняло у мене півдня. Правда, кажуть, що сьогодні людей менше, аніж звичайно. Підвищення податку по мені сильно не вдарило. У мене ж «вазівська» «сімка», а там двигун не дуже потужний».
    До речі, у США, країні, де на «джипах» їздять сільські пенсіонери, транспортного податку як такого взагалі немає. Він закладений в ціні пального. Маєш потужне авто і багато їздиш – платиш більше. При такому підході українські пенсіонери на «Волгах» платили б копійки. А якщо згадати, що в штатах бензин вдвічі дешевший від нашого…

    Ігор Філоненко
    http://exo.at.ua
    Категорія: Новини Кобеляччини | Переглядів: 926 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • SOS! Ображають КОБ... >>
  • Глухий кут Гундяєв... >>
  • "ФУТБОЛ" >>
  • Про породи собак. >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net