Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
У минулому номері газети, який з’явився у продажу у п’ятницю 7 грудня ми проінформували читачів про результати «відпрацювання» району, котре напередодні проводилося кількома підрозділами ДАІ. І по якійсь злій іронії долі саме цей день став по-справжньому чорним одразу для кількох водіїв та їх пасажирів. Та для початку ознайомимо читачів із уявним розвитком подій, які відбуваються після того, як легковий автомобіль на швидкості 80 кілометрів за годину наїжджає на нерухому масивну перешкоду, скажімо на стіну будинку. Ці дані наводить французький дослідник К.Жерандо у своїй книзі «Безпека руху: минуле, теперішнє, майбутнє». «Через 0,026 с після удару втискається передній бампер; сила, що у тридцять разів перевищує силу ваги автомобіля, зупиняє його рух на лінії передніх сидінь, тоді як його пасажири — якщо вони не пристібнулися ременями безпеки — продовжують рухатися в салоні автомобіля зі швидкістю 80 км/год. Через 0,039 секунди водій разом із сидінням різко рухається вперед на 15 см. Через 0,044 секунди він грудною кліткою ламає кермо. Через 0,050 секунди швидкість знижується настільки, що на автомобіль і всіх пасажирів починає діяти сила, яка у 80 разів перевищує їх власну вагу. Через 0,068 секунди водій із силою у 9 тонн вдаряється об щиток приладів. Через 0,092 секунди водій і пасажир, що знаходяться на передньому сидінні, одночасно вдаряються головами у переднє скло автомобіля й отримують смертельне ушкодження черепа. Через 0,100 секунди водій відкидається назад, він уже мертвий. Через 0,110 секунди автомобіль починає дещо відкочуватися назад. Через 0,113 секунди пасажир, що сидить на задньому сидінні за водієм, якщо він не пристібнувся ременем безпеки, опиняється з ним на одній лінії і наносить водієві новий удар. І одночасно сам отримує смертельне ушкодження. Через 0,150 секунди настає повна тиша; уламки скла і металу падають на землю. Місце наїзду вкривається хмарою пилу» Вражає, чи не так? Зверніть увагу, таке відбувається з автомобілем і його пасажирами при наїзді на нерухому перешкоду. А якщо назустріч мчить такий же автомобіль, з такою ж швидкістю? Також матеріали світової статистики свідчать, що головними причинами ДТП є – неправильні дії людини – 60-70% від усіх причин; незадовільний стан дороги і невідповідність дорожніх умов характерові руху – 20-30%; технічна несправність автомобіля – 20-30%. Ні зараз, ні через день, ні через рік ніхто вже не зможе з абсолютною точністю відтворити те, що відбувалося 7 грудня 2007 року приблизно о 10-ій годині ранку на 4-ому кілометрі автодороги Кобеляки-Білики в районі села Ліщинівка. В цей день з боку села Кунівка рухався автомобіль «Деу-Ланос» під керівництвом громадянина Ч. З боку Біликів їхав автомобіль «ВАЗ-2105», яким управляв громадянин К. І на повороті на в’їзді в Ліщинівку ці автомобілі зіткнулися. Лоб в лоб. Обидва водії загинули на місці. Двох пасажирів «Деу» та одного – «ВАЗа» із травмами різної тяжкості доставили в травматологічне відділення ЦРЛ. Хто винен в цій трагедії встановить перевірка. Але для двох чоловіків, один із яких був зовсім молодим, а інший мав багаторічний стаж, вважався водієм І категорії все це не має абсолютно ніякого значення. Вони мертві. Та однією цією страшною аварією список ДТП, які сталися 7 грудня далеко не вичерпується. Не встигли працівники ВДАІ по обслуговуванню Кобеляцького району задокументувати першу автопригоду, як надійшов черговий тривожний сигнал. В Кобеляках на мосту через річку Ворскла легковий автомобіль «КІА» наздогнав вантажну «Газель». Причина ДТП – перевищення швидкості водієм «іномарки». А вже ввечері, після 18-ої години ДТП сталося на іншій околиці райцентру, цього разу поряд із мостом через Кобелячок. Житель Кобеляк громадянин К. рухався на мопеді «Дельта» з боку села Підгора. А не доїжджаючи до мостової споруди не справився із керуванням свого «сталевого коня» і раптово впав на проїжджу частину. У цей час слідом за ним їхала величезна вантажна «фура». Та напевне К. народився «в сорочці». Відстань між ним і «фурою» була більше 100 метрів, а водій вантажівки виявився справжнім професіоналом. Він блискавично загальмував, а потім викликав «швидку» і співробітників ДАІ. Та якби відстань між машиною та місцем падіння мопедиста була меншою, то жоден професіонал не зміг би нічого вдіяти. Водій мопеда із черепно-мозковою травмою доставлений в ЦРЛ. Не обійшлося того «чорного» дня без ДТП і на дорогах, які обслуговує Бутенківський взвод ДПС. Приблизно об 11.30 на 61 кілометрі автошляху «Полтава-Олександрія» автомобіль «Фольксваген» під керуванням жителя Полтави громадянина Ч. виїхав на смугу зустрічного руху. Де й зіткнувся з автомобілем «ГАЗ-3111». За «Волгою» рухався «Міцубісі», який теж зіткнувся з двома попередніми автомобілями. На щастя, в цій потрійній аварії ніхто не загинув. Та трьох потерпілих із переломами і травмами різкої тяжкості доставили до Козельщинської та Кобеляцької лікарень. Напередодні ж, 6 грудня в районі села Лелюхівка під колесами автомобіля загинув пішохід. Всього ж в період в період з 1 листопада по 11 грудня лише в зоні відповідальності ВДАІ по обслуговуванню Кобеляцького району сталося 13 ДТП, в яких 9 потерпілих отримали травми, а двоє людей загинули. Три аварії відбулися за участі горезвісних скутеристів, які стають справжнім стихійним лихом. Розповідаючи при всі ці події, командир ВДАІ по обслуговуванню Кобеляцького району капітан міліції Василь Кіптілий не зміг стримати емоцій. «Це буквально «крик душі» - сказав він. – Люди добрі, земляки! Що ж ви робите? Куди ви поспішаєте?! В мирний час ви вбиваєте себе, інших, сієте горе і смерть. Подумайте хоча б про своїх і чужих дітей, вони ж вас чекають живими і неушкодженими. Штраф – ніщо у порівнянні із тією страшною ціною, ціною життя, яку рано чи пізно доведеться сплатити за порушення». Дійсно, а куди ми всі поспішаємо? В потойбіччя? А чи не зарано відправлятись туди в двадцяти, тридцятирічному віці?