Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Одним з головних завдань працівників ДАІ було і залишається зведення до мінімуму ( а в ідеалі - взагалі до нуля ) випадків дорожньо-транспортного травматизму. Інспектори зараз працюють у напрямку профілактики порушень правил дорожнього руху як водіями, так і пішоходами. Але ж самим тільки вжиттям заходів дисциплінарного впливу і штрафами порядку на дорогах не наведеш. До кожного з порушників правил дорожнього руху - індивідуальний підхід. На жаль, основними причинами порушень правил дорожнього руху є низька дисциплінованість деяких учасників дорожнього руху, яка походить від недостатнього рівня культури водіїв та пішоходів, а то й відвертої неповаги одне до одного. Особливе занепокоєння у співробітників Кобеляцької роти ДПС викликає збільшення дорожньо-транспортних пригод за участю такої категорії учасників дорожнього руху, як пішоходи. З початку року на території обслуговування підрозділу сталося 6 пригод за участю пішоходів, в яких дві людини загинуло та 4 травмовано. Пішохід - це особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами і не виконує на дорозі будь-яку роботу. До них прирівнюються також особи, які рухаються в індивідуальних колясках без двигуна, ведуть велосипед, людей, мотоцикл, везуть санки, візок, дитячу чи інвалідну коляску. Застерігаємо, що не можна виходити чи вибігати на проїжджу частину автодороги перед транспортом, що наближається. Небезпечно виходити на дорогу із-за предметів, котрі обмежують видимість. Під час руху на велосипеді проїзджою частиною необхідно рухатися якнайближче до її правого краю, не бажано різко змінювати напрямок свого руху. В темну пору доби обов’язково потрібно користуватися ліхтариком чи світловідбиваючими стрічками. Пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку. Якщо немає тротуарів, пішохідних доріжок або пересуватись по них неможливо, пішоходи можуть рухатись по велосипедних доріжках, тримаючись правого боку і не утруднюючи рух на велосипедах і мопедах, або по узбіччю, а у разі його відсутності - по краю проїжджої частини дороги, назустріч руху транспортних засобів. При цьому треба бути обережним і не заважати іншим учасникам дорожнього руху. Пішоходи повинні переходити проїзджу частину на пішохідних переходах, у тому числі підземних і наземних, а у разі їх відсутності - на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч. Пішоходи, які не встигли закінчити перехід, повинні залишатись на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протележних напрямків, і можуть продовжити перехід лише тоді, коли переконаються в безпеці подальшого руху. Перед виходом на проїжджу частину з-поза транспортних засобів, що стоять, та будь-яких інших перешкод пішоходи повинні впевнитись у відсутності транспортних засобів, що наближаються. У разі причетності пішохода до дорожньо-транспортної пригоди він повинен подати можливу допомогу потерпілим, записати прізвища та адреси очевидців, повідомити орган міліції про пригоду, необхідні дані про себе, і перебувати на місці до прибуття працівників міліції. Тільки спільними зусиллями можна нарешті серйозно вплинути на безпеку дорожнього руху.
Командир 1-го взводу ДПС Кобеляцької роти ДПС капітан міліції Пасько О.І.