Також у телепередачах буде заборонено наводити будь-яку інформацію рекламного характеру, яка подається у вигляді дикторського тексту і/або звукового супроводу, про спонсора - виробника алкогольних напоїв, його ім’я (найменування) і/або знак для товарів і послуг, що належить спонсорові.
Із 1 січня 2010 року заборонена реклама алкоголю і тютюну в друкованих ЗМІ, окрім спеціалізованих видань. Із моменту підписання закону буде заборонено рекламування пива популярними особами.
Раніше власник торгової марки Хортиця Євгеній Черняк заявив, що вважає за необхідне повністю заборонити рекламу алкогольної продукції, зокрема, пива і слабкоалкогольних напоїв, а також торгових марок, під якими виробляється алкогольна продукція.
За матерiалами УНІАН