Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Геніальний у влучності своїх висловів Козьма Прутков колись підмітив: «Не вір очам своїм». Та згодом стало зрозуміло, що не можна довіряти не лише очам, а й всім іншим органам відчуття. От, скажімо, жителі Кобеляцького району давно звикли до того, що проїзд у автобусах АТП-15341 на приміських маршрутах досить далекий від таких понять, як «швидкість», «безпека», «комфорт». Старезні машини із натугою долають будь-який більш-менш значний підйом, чадять, гарчать, виходять з ладу. А через все ту ж зношеність не завжди вкладаються в графіки руху через поломки. Все це, м’яко кажучи, не викликало захоплення у людей, котрим волею долі доводиться їздити на таких транспортних засобах. Та з недавнього часу, звично спіймавши все ті ж автобуси, які рухаються по тих же маршрутах, жителі Кобеляк і сіл району з подивом дізнались, що їдуть вони вже у маршрутному таксі. І платити за це, відповідно, доводиться більше. Більшість покірно дістали із гаманців дорожчі купюри, заплатили і поїхали далі. Дехто ж із меншості не повірив очам своїм і почав телефонувати і писати в різні інстанції. В тому числі в газету. Голова правління ВАТ «АТП-15341» Віталій Голтвянський підтвердив «ЕК» факт змін у режимі руху автобусів і в тарифі на перевезення пасажирів. Відповідно до розпорядження Полтавської ОДА від 20 березня 2008 року із 2 квітня автобуси Кобеляцького АТП лише 2 дні в тиждень перевозитимуть пасажирів в режимі загального користування. У всі інші дні вони працюють в режимі «маршрутного таксі». А це, в свою чергу, тягне за собою підвищення ціни на проїзд. Після нововведення, за словами Віталія Григоровича, проїзд в середньому подорожчає на 35 відсотків. Також він наголосив, що й після цього встановлена нова ціна є нижчою від собівартості. І постійно працювати собі в збиток підприємство не зможе. Варіантів вирішення даної проблеми, по великому рахунку, є лише два. Перший - постійно піднімати плату за перевезення (через подорожчання складових тарифу), роблячи його рентабельним. Другий – зберігати діючі відносно низькі ціни і дотувати підприємство із обласного чи державного бюджету. Перший варіант викличе роздратування людей і невигідний владі з політичної точки зору. На другий у бюджетах немає грошей. От і доводиться придумувати «маршрутні таксі», «експреси» і таке інше. І, як і раніше, їздити в старезних автобусах.