Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Інтернет-компанія Yahoo робить чергові спроби для того, щоб уникнути
поглинання з боку Microsoft. Учора увечері західні ЗМІ з посиланням на
свої джерела в Yahoo повідомили, що компанія готова піти на
безпрецедентні кроки - почати співпрацю з конкурентом Google, зокрема
об'єднати з інтернет-гігантом рекламні програми під брендом Google.
Після
цього в Yahoo повідомили про те, що компанія завершує переговори про
покупку компанії AOL (колишня America-on-line). Проте Microsoft
відреагувала на це блискавично, повідомивши, що рекламна операція з
Google протизаконна і антимонопольні органи її заблокують, а для того,
щоб купити Yahoo і після об'єднання з AOL, Microsoft готова удатися до
фінансової допомоги News Corp.
Financial Times і Wall Street
Journal з посиланням на свої джерела в Microsoft і News Corp говорять,
що ці компанії поки не досягли повної угоди по можливій сумісній
покупці Yahoo, проте в кожній з компаній варіант сумісних дій оцінюють
як "дуже серйозний", оскільки в результаті операції може бути створений
найбільший в світовій практиці інтернет-конгломерат News Corp Myspace -
Microsoft MSN - Yahoo, дуже близький по своєму обхвату до Google.
У
свою чергу Yahoo всіма силами намагається вирватися з "обіймів"
Microsoft і News, для чого компанія готова витратити серйозні гроші, з
якими в Yahoo і без того туго, на покупку компанії AOL. Тут потенційна
операція припускає покупку частини акцій Yahoo за ціною, що перевищує
пропозицію Microsoft (31 долар), і передача їх сумісній компанії
YAHOO-AOL. У теорії, цей план залишає Microsoft за бортом операції по
покупці Yahoo, якщо тільки корпорація не запропонує більше грошей за
покупку...
За умовами обговорюваною між Yahoo і Time Warner
(головна компанія AOL) операції, Yahoo за завищеною ціною викупить
порядка 20% AOL, а крім того, зробить ряд інвестицій в розвиток AOL як
самостійного проекту. Проте обговорювана операція зачіпає тільки
інтернет-сектор AOL, оскільки AOL є ще і провайдером,
телекомунікаційний підрозділ не бере участь в операції.
Що
стосується операції з Google, то формально в Yahoo говорять про
"аутсорсинге рекламних продажів", причому учора увечері компанії вже
представили чорновий варіант програми об'єднання рекламних продажів. На
практиці це, швидше за все, означатиме, що найбільш прибуткові і масові
програми контекстної реклами Yahoo перестануть існувати самі по собі, а
віллються в Google Adsense.
Американські аналітики говорять, що
в тому випадку, якщо операція Microsoft-yahoo все-таки відбудеться, то
об'єднана компанія цілком може перевершити Google по об'ємах продажів
реклами, оскільки кожна з двох компаній (Microsoft і Yahoo) володіють
пристойними портфоліо технологій, а за рахунок злиття буде досягнутий
синергетичний ефект, який дозволить понизити ціни на рекламу і Google
тоді опиниться в ще скрутнішому положенні, а її акції чекає черговий
відкіт, можливо навіть нижче за ціну розміщення.