120 молодих видавців та журналістів зі всієї країни стали учасниками щорічної Школи молодіжної преси.
Велика
кількість представлених студентських та молодіжних видань дозволила
вивчити досвід та практику молодих видавців зі всіх регіонів.
Протягом 5 днів учасники отримували нові знання і навички, які є
необхідними для роботи якісного молодіжного видання. Ключовим заходом
школи стала гра-симуляція, в ході якої учасники мали змогу змоделювати
повний цикл процесів створення та розвитку молодіжного видання.
Автори гри, Сашко Корнієнко (СІМ) та Артем Михайлюк (СІМ)
запропонували учасникам сценарій гри на межі інтерактивності та життя.
У віртуальному місті були власні чиновники, бізнесмени, студенти,
ректори. студенти розповідали плітки замість правди. Чиновник при
реєстрації видання вимагає хабар, ректор не хоче відповідати на питання
журналістів, студенти розповідають плітки замість правди, а бізнесмени
відмовляються фінансувати видання, поки не побачать його макет - такі
ситуації знайомі молодим журналістам. Специфікою заходу стало те, що інтерактивні гравці були добре
знайомі з ролями, які грали. Відтак, змогли якісно змоделювати
ситуації, що відбуваються зі студжурналістами щодня.
Гостями школи стали Вахтанг Кіпіані (журналіст, Київ), Михайлина
Скорик (медіа-профспілка України, Київ), Роман Вибрановський («Open,
Ukraine», Київ), Артем Стельмашов (Міністерство економіки України),
Юлія Бабенко, (компанія «HoshvaPR», Київ), відомі бізнес-тренери Сергій
Рублевський (Дніпропетровськ), Андрій Ушаков (Харків) та інші.
Основними напрямками роботи школи стали менеджмент молодіжних
видань, розробка стратегії молодіжної газети як комерційного проекту,
реклама видання та його PR.
http://www.mpravda.com
|