Мережу продуктових супермаркетів
"Еко-Маркет" очолив Павло Мусял, якій раніше займав керівні посади в російському
"Перекрестке" і підрозділі британської Tesco у Польщі.На
новій посаді він має намір збільшити впізнаваємість бренду "Еко-Маркет" серед
споживачів і налагодити логістику мережі. Крім того, він допоможе зробити бізнес
"Еко" більш прозорим й зрозумілим західному інвесторові, повідомляє сьогодні «Комерсант-Україна». З 15 серпня генеральним директором мережі призначений поляк Павло Мусял, а
співвласник і колишній генеральний директор «Еко» Святослав Нечитайло, -
президентом. Згодом планується повністю змінити структуру управління копанією.
"Але перед цим протягом декількох тижнів я повинен представити нову стратегію
розвитку компанії. Думаю, на це піде біля шести тижнів",- повідомив Мусял. Павло Мусял у торгівлі з 1994 року, працював у таких мережах, як німецька
Hit, британська Tesco і російський "Перекресток" (належить X5 Retail Group).
" У компанії планують удосконалити логістику "Еко-Маркета": створити загальний
розподільний центр і логістичні центри в регіонах, де є мережа. Мусялу
необхідно буде також знизити досить високе боргове навантаження компанії: за
підсумками 2007 року співвідношення чистого боргу до EBITDA "Еко" становило 5
(при середньому по галузі - 3). У найбільших українських роздрібних мережах ("Фуршет", Fozzy Group і "Велика
кишеня") управлінням дотепер займаються самі ж власники. Але нові гравці
намагаються відразу залучити більш досвідчених іноземних колег. Так, мережею
"Фреш" (належить "Евротеку") управляє Кшиштоф Копала, якій працював у
французькій Jean Coutu і "Мосмарті"; гендиректор "О'кей Україна" Армен Папазян –
прийшов із французької Carrefour. Мережею "Брусниця" (належить СКМ) управляє
Олексій Гессен з McKinsey & Company, а роздрібним підрозділом BT Invest
(належить колишнім акціонерам "Сандори") керує Жидрунас Сімкевичус із литовської
Maxima. Українські рітейлери звертаються за допомогою до іноземців, щоб зробити свій
бізнес більш прозорим й зрозумілим західному інвесторові, чого українським
мережам поки дуже не вистачає, відзначає виконавчий директор консалтингової
компанії Re & Solution Олександр Ланецький. Довідка "Еко-Маркет" входить у десятку найбільших мереж
продуктового роздрібу. Заснований в 2003 році, на початок серпня поєднував 54
супермаркети загальною торговельною площею 51,05 тис. кв. м в 15 областях
України. Середня площа "Еко-Маркетов" - 1 тис. кв. м. Виторг торік склав $220
млн (+93% до 2006 року). 95% ТОВ "Еко" належить Святославові Нечитайло. http://ukr.rynok.biz
|