Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Розробка від New Tech Demos дозволяє подорожувати віртуально.
У світі так багато цікавого, що усього просто не побачити. Однак
люди, які люблять подорожувати, але не мають для цього достатньо часу,
можуть незабаром поставити галочку навпроти Рима у своєму списку
обов'язкових до відвідування місць. Віртуальна мандрівка Вічним Містом
IV століття до нашої ери, що стала можливою завдяки ентузіастам з
компанії New Tech Demos, відкриває перед любителями давнини столицю
могутньої імперії в усій її красі незадовго до нашестя варварів.
Цей віртуальний інтерактивний проект цифрової археологічної
реконструкції під назвою "Відроджений Рим" вже розрекламували, як
найбільший з коли-небудь реалізованих. Близько 7 тисяч відтворених
будівель дозволяють віртуальному туристу відчути, чим був Рим у зеніті
слави у 320 році нашої ери за правління імператора Костянтина Великого.
Уся подорож відбувається завдяки ручному пристрою, який забезпечує
огляд на 360 градусів. Джош Лоубел (дослідник архітектури): ″Це може
дуже збагатити досвід людей, які їдуть до Рима, бо побувати там та
побачити усі ці руїни - звичайно чудово, однак це не дає повного
уявлення про те, яким було величне місто в період свого розквіту, коли
всі будівлі були на місці. Там панувала цілком інша атмосфера.″ Кевін Гетчер (дизайнер візуальних ефектів):
″Ви справді отримуєте можливість побачити та відчути усе цілком так, як
було колись. По телевізору я бачив лише залишки будівель, а цей винахід
дарує вам відчуття, ніби ви справді перебуваєте там. Якщо у вас немає
змоги поїхати до Рима, то це - найкраще рішення для вас.″ Коул Крамголтц (група SIGGRAPH): ″Модель, яку
ми використовуємо, старанно розробляла команда дослідників, яка
поставила собі за мету якнайправдивіше відтворити Рим IV століття нашої
ери. Тепер таку ж технологію можна використовувати для реконструкції
руїн цивілізації майя, наприклад, чи інших археологічних пам'яток.″ Дін Вормел (голова відділу маркетингу компанії InterSense):
″Можливість використовувати цю передову графіку робить віртуальну
реальністю цілком доступною звичайному користувачеві, візьміть, до
прикладу, приставки "XBox 360", "PlayStation".″
Розробники сподіваються, що їхню систему використовуватимуть як новий
спосіб демонструвати історичні місця та знахідки в музеях, а також для
викладання історії в школах. Бернард Фрішер (директор інституту передових технологій університету Вірджинії):
″Я думаю, ця тенденція залучатиме також інші чуття людини: запах, смак,
звук, переконаний, що так і буде. Думаю також, що віртуальна реальність
стане ще доступнішою через Інтернет. Досі вона була дуже прив'язаною до
спеціальних центрів з великими екранами, проте ми прагнемо принести
нашу віртуальну реальність в домівки людей, на місця їхньої праці чи ж
бо туди, де вони вчаться за допомогою глобальної мережі.″
Втім, деяким туристам ніщо не в змозі замінити реальний досвід
споглядання величності Колізею чи залицяння до не дуже справжніх
легіонерів