Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Геймери з усієї Німеччини з'їхались нещодавно на щорічну ігрову виставку в Лейпцигу.
На шоу представили найновіші тенденції в індустрії відеоігор: від
останніх продовжень бестселерів до передових технологій, які можуть
змінити спосіб, у який бавляться люди.
Майже півтисячі компаній включно, без сумніву, з найбільшими прибули на
Лейпцизьку експозицію, щоб позмагатись за увагу сотень тисяч гостей,
пропонуючи їм самим спробувати досягнення виробників в сфері
відеозабавок. Останніми роками ігри стали чимось значно більшим, аніж
просто сидячою розважальною активністю. Сьогодні геймери можуть
співати, танцювати чи навіть поринути у світ Гаррі Поттера і поборотись
зі злими магами та демонами за допомогою "чарівної палочки".
Відеоприставка "Wii допомогла компанії Nintendo здійснити справжню
революцію в світі ігор. Сенсорні джойстики та дошка Balance Board
системи Wii Fit для занять спортивними вправами та йогою притягнули у
світ відеорозваг ще більше людей, а зокрема жінок та осіб старшого
віку, які не є фанатами усілякого роду стрілялок та автоперегонів.
Однак розробники часу не гайнують і готують новий прорив - керування за
допомогою думки. Міхаель Шютте, віцепрезидент компанії OCZ, пояснює,
завдяки чому технологія під назвою "актуатор нервових імпульсів" обіцяє
зробити фурор, ще більше зливаючи людину з машиною. Міхаель Шютте (віце-президент компанії OCZ): “Достатньо подумати про будь-який рух і комп'ютер виконає цю команду. І більше нічого для цього не треба“.
Команди базуються на особливостях індивідуальної психіки та переваг.
Диво-обруч дозволяє гравцям бігати, стрибати та стріляти не піднімаючи
навіть пальця, завдяки перетворенню біострумів мозку та руху очей у
специфічні команди. Міхаель Шютте (віце-президент компанії OCZ): “Коли
виникає певний намір це призводить до певного збудження мозковИх хвиль.
Комп'ютер же розпізнає їх та перетворює у рухи на екрані“.
Пан Шютте каже, що цей комерційний інтерфейс за принципом "мозок-комп'ютер" є першим створеним саме для геймерів. Міхаель Шютте (віце-президент компанії OCZ):
“Це перший пульт такого типу, який дійсно виходить на споживацький
ринок. Усі інші консолі, які певним чином схожі на нашу систему є або
медичними або пошуковими інструментами вартістю десятки тисяч доларів.
А наш продукт коштує сто сорок євро. Кожен може собі його дозволити“.
Щодо рольових ігор, то вони залишаються традиційно популярними серед
гравців. Компанія DTP Entertainment привезла на виставку свій
найновіший продукт – “Drakensang". Кляас Вольтер (компанія DTP Entertainment):
“Рольові ігри, особливо на тему фентезі, зачаровують людей, бо
дозволяють пірнути в середньовічний світ. Це казковий світ, сповнений
міфів, зла, з яким треба боротись, однак в ньому вдосталь і мирної та
приємної атмосфери, якою можна насолоджуватись самому чи з іншими“.
Втім, цього разу таку подію проводять в Лейпцигу востаннє. Наступного
року Федеральна асоціація інтерактивного розважального програмного
забезпечення, співорганізатор ярмарку, планує започаткувати нову, більш
орієнтовану на споживачів з усього світу виставку комп'ютерних ігор -
GamesCom в Кельні.