Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Компанії-лідери галузі комп'ютерних забавок постійно шукають нові способи затягнути людей у віртуальні світи.
За останні кілька десятиліть індустрія відеорозваг вартістю десятки
мільярдів доларів пройшла чималий шлях і сьогодні спеціалісти цього
сектору роблять усе можливе, щоб електронні ігри ще довго були для нас
одним із головних способів проведення дозвілля. А це значить, що ми
можемо й надалі залишатися героями усіляких воєн, спортивними
чемпіонами та зірками сцени.
І це означає, що компанії зваблюватимуть геймерів новими технологіями і
змушуватимуть фанатів постійно оновлювати свої ігрові системи, щоб мати
змогу грати у все більш досконалі забавками.
Розробники кажуть, що більшість базових елементів ігрового процесу не
зміняться. В забавках й надалі фігуруватимуть різні герої та персонажі
і ми все ще лоскотатимемо собі нерви автоперегонами. Однак тепер
компанії намагатимуться максимально занурити людину у віртуальний світ.
До прикладу, британська Warwick Warp розробила спосіб, який дозволяє
гравцю віртуально вводити себе у гру. На розробку цієї технології
спеціалісти витратили рік роботи і сподіваються незабаром почати
отримувати від неї зиск.
Шон Дромґул з компанії Gamevision займається тим, що аналізує ігровий
ринок та надає отриману інформацію головним представникам індустрії.
Він твердить, що число рольових онлайнових ігор постійно зростатиме. Шон Дромґул (аналітик компанії Gamevision):
“У майбутньому ігри перетворяться на ще ширше соціальне явище,
залучаючи дедалі більше людей за допомогою мережевих ресурсів. Геймери
також ще активніше використовуватимуть ресурси своїх ігрових систем.
Зовсім скоро повинна з'явитись фантастична гра "End War" з функцією
голосового розпізнавання. В ній вам вже не треба буде клікати мишкою на
підрозділах - лише скомандуйте голосом своїм військам і вони підуть
туди, куди вам потрібно“.
У минулому відеоігри кращали переважно за рахунок графіки, однак
сьогодні зображення стало вже настільки якісним та правдоподібним, що
розробники поки не бачать потреби вдосконалювати картинку. Експерти
індустрії віртуальних розваг передбачають - тепер шлях розвитку ігор
залежатиме від того, як гравці взаємодіятимуть з віртуальним
середовищем. Ґевін Оґден (редактор інтернет-журналу Computer and Video Games.Com):
“Справжнім святим граалем стане, без сумніву, пристрій віртуальної
реальності. Причому такий, що не буде схожим на якийсь громіздкий
шолом, і дозволятиме навіть не рухаючи головою і не натискаючи кнопок,
а лише за допомогою думки, виконувати усі необхідні дії“.
Втім, фанатам відеоігор, вочевидь, не вартує надто захоплюватись усіма
цими новинками, оскільки гонитва за останніми досягненнями може боляче
вдарити по гаманцю.