На базі Закарпатського вертолітного об`єднання буде створено вертольотобудівний консорціум.
Як
передає кореспондент УНІАН, про це під час круглого столу на тему:
"Крила України" заявив перший заступник міністра промислової політики
Віталій НЕМИЛОСТИВИЙ.
За його словами, близько 20 державних і
приватних підприємств висловили готовність взяти участь у створенні
вертольотобудівного консорціуму. «Метою цього об`єднання є серійне
виробництво в Україні легкого вертольота», - сказав В.НЕМИЛОСТИВИЙ і
додав: «Входження підприємств до консорціуму відбуватиметься на
добровільних засадах. Міністерство займається цим процесом, але не
втручається в нього».
Заступник міністра також повідомив, що між
підприємствами, зацікавленими в створенні консорціуму, вже існує
домовленість про те, що базовим виробництвом стане державне
підприємство Закарпатське вертолітне об`єднання. «Також до консорціуму
увійде приватне конструкторське бюро «Вертикаль», у якого вже є
напрацювання власного вертольота КТ-112, випробування якого заплановані
на цей рік», - сказав В.НЕМИЛОСТИВИЙ
Він висловив надію, що в
2009 році держава знайде кошти на фінансування проекту, метою якого є
початок серійного виробництва українського вертольота в 2012 році.
Як
повідомляв УНІАН, 5 травня Президент України Віктор ЮЩЕНКО взяв участь
в церемонії презентації легкого багатоцільового вертольота КТ-112
«Кадет», розробленого конструкторським бюро «Вертикаль» на
Бородянському авіаційному заводі «ТЮССЕ».
Президент висловив
надію, що до жовтня процес сертифікації вертольота буде завершено і
почнеться його серійне виробництво. За словами глави держави,
характеристики нового «міського вертольота» дозволяють йому бути на
найвищому рівні у своєму класі. Також Президент зазначив, що існують
домовленості про комерційні закупівлі цього вертольота.
За
словами конструкторів вертольота, його ринкова вартість становитиме
приблизно 200-400 тис. доларів США. Це легкий багатоцільовий вертоліт,
який можна використовувати для моніторингу водоймищ, водозаборів,
радіаційної обстановки, патрулювання лісових масивів, нафто- і
газопроводів, залізничних і автомобільних колій тощо; для
вантажопасажирських перевезень, сільськогосподарських і рятувальних
робіт, кіно-, фото- і відеозйомки.