Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Не так давно Ford представив останню колекцію "Мустангів" на
Детройтському автошоу. Варто сказати, що усі похвали Shelby GT500, які
звучали у січні, тепер здаються трохи недоречними.
Це авто має легендарну репутацію справжнього техасця, а для Америки цього більш ніж достатньо.
Продажі оригінального Mustang були надзвичайно успішними - лише з
квітня до грудня 1965 року продали понад 600 тис., а за перші півтора
року - понад мільйон моделей. Це авто і досі є найуспішнішим для Ford. Версія Shelby з'явилась через рік після запуску оригіналу. Замість
того, аби притримати її та представити через кілька років як
"фейс-ліфтингову" модель, Ford,
не довго думаючи, випустив Shelby у маси. Те ж саме відбулось і цього
разу. Останнє покоління Mustang з'явилось у 2005 році, і вже наступного
року представили версію Shelby.
Але у січні ніхто не знав, що поступовий ріст цін на пальне набиратиме
швидкості, як божевільний експрес, фінансова криза зруйнує ринок
нерухомості, а глобальний попит на природні ресурси, зокрема сталь та
нафту, перетворить виробництво автомобілів на жах. Що робить такі автомобілі як модель 2008 року Shelby Mustang KR -
King of the Road - небажаним анахронізмом. Ефект цей - зовсім
протилежний ореолу, який створило м'язисте авто у січні.
Кому потрібний 540-сильний винищувач покришок нині? Особливо, якщо
коштує він понад $80 тис., а серія - обмежена. Навряд-чи Ford вдасться
продати усі 1570 автомобілів, адже продажі Mustang загалом продовжують
падати.
Хоча, відверто кажучи, цифри за червень-місяць, коли вся автоіндустрія
у США переживала значну кризу, не настільки погані. Продажі "Мустангів"
порівняно із минулорічним червнем впали лише на 15%, тобто із майже 13
до 10,5 тис.
Але загальний об'єм збуту в першій половині цього року набагато менший від минулорічного: "породистих скакунів" Ford продав майже на 30% менше - лише 55 тис. цьогоріч проти 75 тис. за той самий період 2007 року.
Варто сказати, що такого мало хто очікував у американській
автоіндустрії, а над тими, хто намагався попередити про такий розвиток,
насміхались. Так само відбувається, коли хтось прогнозує лихо, а ті,
хто зазнають найбільших збитків, не вірять йому.
Тепер вони усвідомили, що криза вже тут, ціни на пальне не повернуться
на старі позначки, а навіть ось такі автомобілі -відносно скромні
версії Shelby GT - продаватимуться значно гірше, аніж очікувалось.
Нині Ford пришвидшує процес розробки нових задньопривідних седанів, які мають з'явитись до 2013 року як продукти Ford та Mercury. Водночас, американці розглядають можливість цілковитого скасування проекту.