Ринкові відносини на селі останнім часом набули певних змін. Проблема вирощування сільськогосподарської продукції змінюється проблемою збуту. Це змушує товаровиробників шукати надійний ринок збуту, вигідних партнерів, постійно цікавитися ціновою політикою.На 1 серпня 2008 року сільськогосподарськими підприємствами району за всіма каналами реалізації продано 17243 тонни зернових культур, з них озимої пшениці -6984 тонни або 41% від загального обсягу реалізації, жита - 607 тонн (3,5%), ячменю-2215 тонн (12,8%), насіння соняшнику реалізовано 1188 тонн. Худоби і птиці продано 199 тонн, у тому числі великої рогатої худоби - 136 тонн (68,3%), свиней - 59 (29,6%). Цукру продано 1355 тонн, в основному реалізація здійснювалася через інші канали.
Переробним підприємствам за 7 місяців поточного року продано 867 тонн зернових культур, 121 тонна худоби та птиці, 1342 тонни молока та молочних продуктів. Протягом 7 місяців 2008 року сільськогосподарські підприємства реалізували вироблену та вирощену продукцію на ринку й за іншими каналами, і лише м'ясо і молоко - переробним підприємствам. Головним каналом збуту зерна є ринок та інші канали, де продано 90,3% від загального обсягу. Як і раніше, найбільшим попитом користується озима пшениця, її реалізація становить 41%. Таку культуру як жито взагалі не направляли на переробні підприємства.
На переробні підприємства від господарств надійшла 121 тонна м'яса усіх видів (у живій вазі), що становить 61% від загального обсягу реалізації. Стосовно молока та молочних продуктів, то левова частка реалізації припадає саме на переробні підприємства (74,1%).
Станом на 1 серпня 2008 року господарствами району реалізовано продукції на 18852,8тис. грн., і отримано дотацій на 939,1 тис.грн., що є ще однією з переваг співпраці з переробними підприємствами.