Пятниця, 15.11.2024, 03:28
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 10
    Гостей: 10
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3485
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 0
    Із них:
    Новачків: 1110
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 6090
    Форум: 555/31860
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2008 » Грудень » 17 » Безнадійні страйки працівників Львівського автозаводу



    Безнадійні страйки працівників Львівського автозаводу
    12:59
    Виробництво автобусів у Львові зупинилося. Керівники підприємства «Львівські автобусні заводи» не впустили працівників на роботу. Близько трьохсот працівників під стінами заводу влаштували акцію протесту, вимагаючи заборгованої зарплати. Ознайомившись з вимогами керівництва заводу (перехід з п’ятиденного на чотириденний робочий тиждень) - робітники не підписали жодного запропонованого документа. Деталі конфлікту для «МЕДІАСТАР» розповідають страйкарі-робітники, чиновники Львівської ОДА та депутати Львівської облради.

    - Наприкінці минулого тижня нам дверей не відкрили та не впустили в середину приміщення. Не дозволяють зайти і сьогодні, але ми продовжуємо стояти. Хочемо, щоби нам виплатили зароблені гроші. Натомість, чуємо, що при можливості дадуть по 100-200 гривень на кутю до свят. Це виглядає як милостиня, – скаржиться слюсар заводу Петро Білецький.

    Десяток робітників автобусного заводу не пропускали керівників на свої робочі місця. Проте останні потрапили в свої офіси через іншу прохідну. Численна кількість працівників заводу подалася до трудового арбітражу, аби отримати дозвіл на страйк.

    - В нас немає іншого вибору: до роботи і так не допускають, виключили повність електроенергію. Аргументи - заборгованість за світло. Те, що на заводі не буде вже роботи, то зрозуміло. Але нехай хоч заборгованість віддадуть, - каже працівник заводу пан Василь.

    - Власники, які купили завод, не працювали належним чином і ті дії, які вони вчиняли з фінансуванням, це був один із сценаріїв доведення заводу до банкрутства. На мою думку, це їхнямета. Те, що завод за будь яких умов доведуть до крайнощів, я говорив ще 2005 року. Як бачимо мої прогнози, на жаль, справдилися, бо це була така технологія власників. Цинізму немає меж. Бентежить те, що вони прикриваються фінансовою та економічною кризою. Однак, в нашому випадку - це тут ні до чого. Адже криза всім частково завдала якісь проблеми. Їхнім прямим обов’язком є виплатити зароблені гроші людям. Працівники правильно зробили, що звертаються до органів місцевого самоврядування. Я взявся до цієї справи, як депутат обласної ради з метою допомоги, - прокоментував для «МЕДІАСТАР» депутат Львівської обласної ради, колишній директор Львівського автобусного заводу Степан Давидяк.

    Варто зазначити, що власники ТзОВ «Львівські автобусні заводи» - це брати Чуркіни, громадяни Російської Федерації. За статистикою, автобусний завод найбільший боржник у області, сума заборгованості складає близько 7 млн. грн.,
    борги за електроенергію - 340 тис. грн.

    За словами Давидяка, дирекція повідомила, що не планує закривати завод. Натомість, дирекція також намагались виплачували мінімальну зарплату. Щоправда, не усім працівникам. Погасити борги із зарплати не вдалося через кризу в усьому світі.

    - Звичайно, ми розуміємо, що товар Львівського автобусного заводу дорого коштує, бо це якісна продукція. Але це не державна власність Росії. Податки на прибуток залишаються в Україні. Звичайно, ми розуміємо, при умовах загальної кризи, коли не можливо взяти кредити, коли відсутня підтримка з боку влади, дуже складно щось зробити. Власники заводу вживають усіх заходів для того, щоби зберегти виробництво. Тому зрозумійте нашу позицію. Аналогічні проблеми існують ще на десятку таких заводів Львова і Львівської області. Заборгованість із зарплати - це проблема загальна. Шкода, що так складається ситуація, але це проблема всього господарського комплексу Львівської області. Львівський автобусний завод не відрізняється нічим від інших промислових підприємств. Тому й вирішувати потрібно спільними зусиллями. Тобто, місцева влада має підтримати свого виробника – це найголовніше, - прокоментував для «МЕДІАСТАР» генконсул Російської Федерації у Львові Євгеній Гузєєв.

    Свою позицію щодо конфлікту висловив також головний конструктор проекту по міських автобусах Львівського автобусного заводу Володимир Будзан. Він каже, що наразі усіх цікавить риторичне питання: чому зупинилось виробництво, адже є замовлення на техніку, підписані відповідні контракти.

    - Взяли передоплату, а куди поділись кошти, не відомо, - каже він. - Міста не отримають техніки і ми теж залишимось ні з чим. На мій погляд, це звичайний саботаж з боку керівництва заводу. У січні минулого року була нарада, на якій говорили, що 292 машини, три автобуси до травня мали зробити, і дати Києву 50 великих доволі дорогих дволанкових автобусів. Вже в липні київське начальство мене запитувало щодо автобусів, які мали бути ще в травні. А я міг зробити висновок один: вони не зроблені, хоча в контракті є все розписано і чітко зазначено.

    У Львівській ОДА зазначають, що вирішити конфлікт на автозаводі – складно, адже підприємство приватизоване, при тому ще й російськими підприємцями. Однак, зважаючи на масштаби проблеми, в ОДА все ж намагаються щось робити. У коментарі для «МЕДІАСТАР», заступник голови Львівської ОДА Тарас ФЕДАК розповів, що для початку керівництво області хоче вислухати регіональний Фонд держмайна і всі інші структури.

    - Підприємство приватизоване, до того ж немає частки державної акції. Натомість, є порушення закону щодо невиплати зарплати. Будемо шукати вихід. Треба виконувати законодавство України і платити людям заробітну платню.

    Тетяна ЛАЗАРЕВИЧ
    http://mediastar.net.ua
    Категорія: Новини України | Переглядів: 834 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Наука и смысл жизн... >>
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Сила слова! >>
  • Кобеляки на Google... >>
  • У кого какой интер... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net