Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Відповідно до офіційної заяви компанії "Toyota", світові продажі
японського автовиробника впали у листопаді відразу на 21,8% стосовно
торішньоьго показника і дорівнювали 618 тис. автомобілів. Це найбільше
зниження за 8 років.
Двома днями раніше Toyota виступило з прогнозом, що закінчить цей рік з операційними збитками вперше за 70 років.
Операційні
річні збитки компанії, прогнозуються на рівні 150 млрд. єн ($1,7
млрд.). Прибуток у 2008 фінансовому році скоротиться на 90,9%. З іншого
боку, з кінця січня 2009 року автовиробник вводить на своїх заводах
чотириденний робочий тиждень. Рішення дирекції про настільки значне
зменшення робочого дня, прийнято вперше за останні 15 років.
Продажі компанії Nissan
Motor у листопаді скоротилися на 19,8%. Обсяг глобального виробництва
впав у листопаді на 34% проти аналогічного періоду 2007 року, що є
найнижчим показником з 1984 року.
Другий за величиною японський автоконцерн Honda Motor Co. оголосив про зниження своїх продажів у листопаді на 9,9% до 326 тис. машин - найгірший показник за 5 років.
Також оголосили про взаємне скорочення продажів Mazda Motor - на 18%, Mitsubishi Motor - 31-ий%.
Усі п'ять компаній вже оголосили про масове скорочення робочих місць і припинення роботи ряду заводів.
Японські
виробники ремствують на різке зростання курсу єни стосовно долара й
євро. Послаблення американської і європейських валют значно скорочує
прибутку орієнтованих експорт японських промислових компаній. Разом з
тим, автовиробники Японії відчули зниження попиту продукцію у Європі,
що й спричинило до таких результатів за місяць. Проте, японські
компанії, що зосередили увагу на виробництві економічних автомобілів
зуміли уникнути низки проблем, на які наштовхнулися їх американські
конкуренти, оскільки спад попиту продукцію обумовлений значною мірою
саме відсутністю економії палива.