Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Нюрнберзька міжнародна іграшкова виставка, одна з найбільших у
світі, відбулась в Німеччині, відсвяткувавши свій шістдесятирічний
ювілей.
На ярмарок завітали близько 3 тисяч експонентів, запопропонувавши
гостям майже 70 тисяч нових забавок та останніх інноваційних розробок
для веселого проведення дозвілля.
Це шоу виявилось ювілейним і для іграшки, яка вже стала культовою -
ляльки Barbie. Вічно молодій красуні цього року вже стукнуло п'ятдесят.
І хоча в компанії “Маттел” кажуть, що іграшку продають вже у 150
країнах і що кожної секунди з вітрин магазинів зникають аж три ляльки,
Barbie теж виявилась беззахисною перед кризою. За останній квартал збут
іграшки впав на 21 %.
Однак, загалом, каже речник компанії Ravensburger, незважаючи на
глобальний економічний спад, німецька індустрія іграшок почувалась
непогано минулого року. Гайнріх Гюнтельман (речник компанії Ravensburger):
“На нашу думку, минулого року з нашою іграшковою індустрією все було
гаразд. Не дивлячись на кризу та пануючі настрої ми спромоглися трохи
заробити у 2008 р.”.
Чималий інтерес відвідувачів викликали картинки-головоломки із
зображеннями президента США Барака Обами та канцлера Ангели Меркель.
Популярними були і традиційні будиночки для ляльок, які, щоправда,
разом з багатьма іншими іграшками, не змогли встояти перед тотальним
наступом технологій: їх оснастили невеличкими сонячними батареями для
живлення лампочок та усіляких електронних пристроїв. Ернст Кік (головний організатор Нюрнберзької виставки):
“Загалом, думаю, на виставці домінували три головні теми. По-перше, це
екологія, і тут йдеться не лише про те, як працює іграшка, але й з чого
вона зроблена. По-друге, технології не стоять на місці, і хлопчакам
буде з чого потішитися в цьому році. Ну й нарешті, реальний та
віртуальні світи зливаються, і тут для дітей створюють нові забавки,
розваги та ігрові спільноти”.
Серед технологічних новинок, які обіцяють стати популярними, на ярмарку
фігурували окуляри нічного бачення. Така забавка дозволить малюкові,
наприклад, підглядати за своїм котом у темряві. Якщо, звичайно, до них
не добереться батько, аби побавитись першим. Цього року мають також чим
подивувати дітей і розробники усіляких літачків, вертольотів та машинок
на дистанційному управлінні.
Загалом щорічне шоу дає компаніям іграшкової галузі можливість
продемонструвати відвідувачам свою останню продукцію ще до того, як
вона потрапить на вітрини магазини, добряче підігріваючи апетити
потенційних клієнтів.