Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Споживач при виявленні недоліків у взутті протягом гарантійного терміну в порядку та у строки, встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: — безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; — відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою; — пропорційного зменшення ціни. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: — розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; — вимагати заміни товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. Споживачу в першу чергу необхідно звернутись з письмовою заявою до суб'єкта господарювання, у якого було придбано взуття. При цьому необхідно в обов'язковому порядку пред'явити документ, який засвідчує факт купівлі (касовий або товарний чек). Оскільки відповідно до пункту 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Письмову заяву необхідно надати у двох примірниках. Перший примірник надається суб'єкту господарювання, на другому примірнику, який залишається у споживача, суб'єкт господарювання повинен зробити відмітку про прийняття заяви до розгляду (особа, яка одержує заяву, зазначає своє прізвище та посаду, дату отримання заяви, підпис). У випадку відмовлення у прийнятті заяви або надання підтвердження в її отриманні необхідно цю заяву направити на адресу порушника поштою, листом з повідомленням про вручення. У заяві необхідно зазначити, що недоліки повинні бути усунені протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін в інший строк. Якщо протягом цього терміну ваші вимоги не задоволені, ви маєте право звернутися до управління у справах захисту прав споживачів з заявою щодо порушення ваших прав.