Вівторок, 16.04.2024, 21:32
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3484
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1109
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2732
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5552
    Форум: 555/31819
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Березень » 12 » Ініціатива карана



    Ініціатива карана
    10:18

    Почалося усе літом 2008 р., коли фінансова криза ще не набула всесвітнього масштабу, а вірогідність її початку в Україні оцінювалася як 50/50, тобто або буде, або ні. Для збереження та примноження частини вільних коштів я вирішив використовувати депозит та придивитися до декількох банків, намагаючись знайти розумний компроміс між розміром банку та привабливістю відсоткових ставок. Вибір був зроблений, гроші я відніс і заспокоївся, як я тоді вважав, на 6 місяців.

    Першим приводом для занепокоєння стало ввічливе прохання співробітника банку передзвонити з приводу повернення депозиту в понеділок, через 3 дні після закінчення його строку. Впродовж наступного тижня було безліч дзвінків, відмовок та чергових посилань. Запахло вже паленим...

    З'явившись у відділення, я написав заяву на ім'я голови правління банку з вимогою пояснити причини відмови повернення депозиту. Оскільки чекати відповідь потрібно було до 10 днів, тримаючи руку на пульсі ситуації банківського ринку, ми (моя дружина була залучена в цей процес навіть більше за мене) вирішили не зупинятися та продовжувати діяти.

    Вивчивши все відносно того, як діяти в таких ситуаціях (дякувати богу існує інтернет) вирішили спочатку йти до директора відділення. Наша розмова виявилася «порожньою» і ми почали шукати вихід на вище керівництво банку натикаючись на складності: непрацюючий сайт, нереальність додзвонитися, переадресації від відділу до відділу. Після двох годин N-ного дзвінка нам все ж пощастило - з'єднали з директором з роздрібних продажів, який нормально пояснив, що в банку грошей просто немає і таких як ми аж 70 чоловік. Грошей вони отримують щодня мало і їх на всіх не вистачає. Нам пообіцяли повернути депозит за два тижні. Ми у свою чергу повідомили, що, склавши руки, сидіти не будемо і зробимо все можливе на офіційному рівні. На що представник банку відповів нам, що цим сьогодні нікого не здивуєш. На тому й розпрощалися.

    Наступного дня, ми вирішили спершу дочекатися відповіді банку на заяву про неповернення депозиту, а після:
    • написати заяви в НБУ, комітет з захисту прав споживачів, фонд гарантування вкладів, прокуратуру (про фінансове шахрайство банку);
    • написати в пресу лист-скаргу;
    • повідомити на телебаченні;
    • подати позов до суду.

    Увійшли в кураж та вирішили (і, як виявилося пізніше, зробили найважливіший крок) знову подзвонити у відділення з черговим натяком про свою активність і невідступність в подальших діях. Директор відділення не підіймав слухавки увесь день. У результаті, ми все висловили звичайному співробітникові банку та вимагали передати інформацію головному керівництву. А саме: що ми вже написали заяву в НБУ і лист-скаргу в пресу про фінансове шахрайство банку, яке буде розіслано у всілякі ЗМІ наступним ранком.

    За годину (!!!) передзвонив директор з роздрібних продажів (той самий) і повідомив, що завтра (!!!) можна прийти за грошима. Ось так, а днем раніше цей самий директор казав, що «цим сьогодні вже нікого не злякаєш».

    Висновок про банк. Банк зіткнувся з труднощами, але це не означає, що вкладники мають бути в повному невіданні та хитрувати, щоб дізнатися про положення банку (не кажучи вже про витончені методи та способи повернення власних грошей). Відкрита чесна інформація завжди краща, ніж непрацюючі телефони та сайт, і неоднозначне «мукання» співробітників банку. Гідний і сильний банк в таких ситуаціях, щоб не втратити своїх клієнтів, повинен гідно поводитися, а не ховатися.

    Нижче пропоную вам деякі висновки-рекомендації, як поводитися в подібних ситуаціях:
    1. Ретельно підходьте до вибору банку. Поцікавтеся хоч би про те, що дійсно реально дізнатися: репутація, розмір активів, капітал, структура кредитно-інвестиційного портфелю і так далі.
    2. Не женіться за додатковими 3-5%, бо ризикуєте втратити все. Надприбутком це все одно важко назвати, а ваш згаяний час і нерви коштують значно більше.
    3. Якщо вже виникли проблеми, не опускайте руки. Вивчайте всі матеріали, які є з даної проблеми, намітьте план дій і робіть все згідно з ним.
    4. Не панікуйте. Як у відомому анекдоті, розслабтеся та отримуйте задоволення. Якщо ж задоволенням це назвати складно, то хоча б не витрачайте даремно своє здоров'я.
    5. Використовуйте всі можливі засоби. Шантаж і погрози – слова негативного змісту більше асоціюються з шахраями та бандитами, та не в цьому випадку. Але пам'ятайте, тут головне не перегнути палицю.
    6. Залучайте друзів, знайомих, родичів. Зв'язки допоможуть в «розхитуванні нервів» співробітникам банку, корегування плану дій виходячи з можливостей товаришів (наприклад, друг працює в пресі, або знайомий – на ТБ).
    7. Тримайте руку на пульсі. Сьогодні в банківському секторі все дуже нестабільно, тому необхідно постійно цікавитися ринком (ТБ, преса, інтернет), і якщо про «ваш» банк почала з'являтися негативна інформація, то починайте замислюватися про подальші дії.

    На останок. Після всієї цієї історії у мене залишилося якесь незрозуміле відчуття незакінченості. Хотілося б подати позов на банк за зайву ініціативу, виграти суд (для цього є всі передумови) і отримати компенсацію у розмірі декількох тис. грн. І якби все так і сталося, то з гордістю б пішов і поклав свої гроші в інший більш-менш успішний банк, в якому б мене ще не знали:)

    Ось і все.. А банк називається «Фінансова ініціатива». Ось тільки після всього цього я повною мірою зрозумів фразу «ініціатива карана» :)

    http://www.prostobank.com
    Категорія: Новини України | Переглядів: 1021 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Статуси >>
  • Для Размышления на... >>
  • Яке пиво п'єте... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net