Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Протягом останнього десятиліття Школа бізнесу Ешридж (Ashridge Business
School) проводить щорічні конкурси есе на тему ролі бізнесу в сучасному
суспільстві. Цього року конкурс проводиться за підтримки компанії
Hewlett-Packard та Всесвітнього Фонду Дикої Природи (WWF).
Цьогорічні есе мають стосуватись нових ринків і нових бізнес-моделей,
нових послуг і продуктів, нових способів виробництва та доставки
товарів і послуг. В основі цього всього має полягати ідея: які
інновації в управлінні та образі мислення знадобляться для отримання
прибутку без шкоди екології. Участь у конкурсі можуть приймати
студенти, які одержують у поточному навчальному році ступінь МВА в
будь-якому навчальному закладі Європи, Африки або Близького Сходу,
одержують ступінь магістра або спеціаліста в будь-якому університеті,
пов’язаному партнерськими відносинами з Hewlett-Packard, або навчаються
за програмою МВА в будь-якому університеті світу, що є партнером
Європейської Академії Бізнесу в Суспільстві (EABIS). Обсяг есе
англійською не має перевищувати 3 тисяч слів плюс триста слів на
основні тези. Роботи приймаються до 3 травня 2009 року. На переможця
чекає грошова винагорода у розмірі 7 тисяч євро, піврічне шефство з
боку Hewlett-Packard та цінні поради щодо кар’єри від агенції Spencer
Stuart. Другий та третій призери одержать 5 та 3 тисячі євро
відповідно. Детальніша інформація на