Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Українські книговидавці об'єднуються для боротьби з піратством
12:46
Вітчизняні книговидавці та книгорозповсюджувачі стурбовані масштабним
поширенням в Україні "піратських" книг та інших незаконно виготовлених
друкованих видань. Про це сьогодні на прес-конференції заявив голова
Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів Олександр
Афонін.
"Нас турбує піратська продукція, яка знайшла дуже велике
поширення в Україні, і, зокрема, у таких жанрових нішах як навчальна
література та посібники", - сказав Афонін. Саме тому, додав він,
асоціація пішла на серйозні кроки в боротьбі з цим явищем.
Як
повідомив Афонін, уже досягнуто згоди про підписання меморандуму з
державною акціонерною компанією "Укрвидавполіграфія" про наданя нею
інформації про усі назви та наклади літератури, яка йде через
підприємства компанії. Також готуються меморандуми з МВС, прокуратурою
та СБУ про відслідковування усіх фактів виготовлення контрафактної
продукції.
Самі ж українські видавці, за словами Афоніна,
"пішли на безпрецедентну акцію" і вирішили встановити ліцензійне
програмне забезпечення, оскільки сьогодні "90-99% видавництв і видань,
у тому числі й періодики, працюють з піратськими копіями програмних
продуктів". Афонін поінформував, що зараз проводяться переговори з
офіційним представництвом компанії Adobe, виробником основного
програмного продукту, з яким працюють видавництва.
За його
словами, уже досягнуто згоди про проведення акції для членів
Української асоціації видавців, яка, попередньо, триватиме два місяці,
з 15 серпня по 15 жовтня, коли компанія надасть можливість купити
видавцям-членам української асоціації необхідні програмні продукти зі
знижкою 80%. Тобто, основні пакети будуть коштувати максимум в межах
500 доларів.
"Питання боротьби з піратською продукцією є
надзвичайно важливим, і я думаю, що нинішній рік стане переломним у
боротьбі з цим явищем, принаймні у частині, що стосується вітчизняної
продукції", - зауважив Афонін.
Відзначимо також, що українці
почали віддавати перевагу не російській, а вітчизняній книжковій
продукції. Так, за словами директора дистриб’юторської компанії
"Саміт-книга" Ігора Степуріна, структура продажів компанії свідчить, що
споживач зорієнтувався на українську книгу. Це, на його думку,
пов’язано з тим, що російські видавці стали випускати менше книжок і
підняли ціни на них до захмарних висот.
За його словами, такі
великі видавництва як "Эксмо", АСТ переносять книгу в сегмент
елітарного продукту. А магазини почали замовляти більше літератури, яка
продається. Тому в рейтингах продажів книготорговельних мереж ("Емпік",
"Книжковий супермаркет") російська література практично відсутня.