Відомо, що на бажанні жінок позбавитися целюліту робляться
мільйони. Але якою є якість засобів, що у продажу? Цьому питанню
присвячує свій матеріал сайт німецького тижневика Focus.
Протягом
чотирьох тижнів 300 жінок випробовували десять найменувань
антицелюлітної продукції, восьми кремів і двох приладів. Усі засоби,
неважливо, дешеві чи дорогі, отримали оцінку "незадовільно" - це
результат дослідження німецької організації з порівняння споживчих
товарів Stiftung Warentest.
У випробуваннях брала участь продукція фірм Christian Dior, Frei,
L'Oréal, Garnier, Nivea, dm і Florena - за чотири тижні жоден крем не
дав видимого ефекту. Те ж саме стосується масажних приладів із функцією
вібрації.
"Краще вкладайте гроші, які ви готові витратити на антицелюлітну
продукцію, у заняття спортом, а також нежирну та здорову їжу. Так буде
простіше впоратися з целюлітом", - радить журнал своїм читачкам.
УНІАН
|