На Жовтневому святі пива в Мюнхені через
економічну кризу німці стали пити менше пива: у першому кварталі обсяг
продажів пивної продукції впав до рекордно низького рівня.
Економічна криза стала позначатися і на споживанні пива в Німеччині: німці стали менше пити.
Як повідомило Федеральне статистичне відомство у Вісбадені, у
першому кварталі 2009 року німецькі пивоварні заводи продали рекордно
малу кількість продукції з початку 1993 року, коли почали вести
відповідний облік: 20,7 мільйона гектолітрів. Це на 6,8 відсотка менше,
ніж за аналогічний період минулого року.
Зниження споживання пива у ФРН пояснюють частково економічною
кризою і частково – введенням заборони на паління в багатьох питних
закладах.
Різко скоротився й експорт пивної продукції в інші країни Європейського Союзу: на 12,5 відсотка до 2,2 мільйони гектолітрів.
Та й самі пивоварні заводи стали менш щедрими. У першому
кварталі 2009 року вони подарували своїм співробітникам і клієнтам
усього лише 0,04 мільйона гектолітрів пива. Це на 8,2 відсотка менше,
ніж в 2008 році.
У холодну пору року німці традиційно п'ють менше пива, ніж
влітку. Однак в 2008 році зниження споживання ячмінного напою
спостерігалося протягом усіх 12 місяців. Торік пивзаводи продали 102,9
мільйона гектолітрів пива, що на 1,1 мільйона гектолітрів менше, ніж в
2007 році.
http://www.dw-world.de/