Британець Дженсон Баттон здобув перемогу і на Гран-прі Іспанії.
10 травня відбувся перший у нинішньому сезоні європейський
Гран-прі Формули-1, перемогу в якому здобув лідер чемпіонату Дженсон
Баттон.На старті Рубенс Баррікелло випередив Баттона, Феліпе Масса
(Ferrari) відіграв позицію, використавши перевагу KERS, але майже
відразу гонку довелося зупинити машиною безпеки - вилетівши на гравій
Ярно Труллі повернувся на трасу, зачепив машину Адріана Сутіла, а
позаду них зіткнулися гонщики Toro Rosso, які намагалися уникнути
завалу. Четверо гонщиків вибули з боротьби. Три кола машина
безпеки очолювала пелетон, а на рестарт розстановка сил збереглася. На
сьомому колі вибув із боротьби Хейккі Ковалайнен - фін поїхав в бокси
через проблеми з коробкою передач. Баррікелло і Баттон обмінювалися
кращими колами, поступово відриваючись від Масси. На 17-му колі
Глок, Баттон і Алонсо провели перший плановий піт-стоп, а Райкконен
вибув із боротьби через проблеми з машиною. Кругом пізніше Баррікелло
відправився на піт-стоп, і перегони очолив Феліпе Масса. На 19-му колі
бокси відвідали Масса та Феттель, Феліпе повернувся на трасу позаду
двох машин Brawn GP - розстановка сил в лідируючій групі не змінилася. Отримавши
меншу кількість палива, Баррікелло швидко відривався від Баттона,
створивши перевагу в 13.5 секунд над напарником і в 17 секунд над
Массою, Рубенс відвідав бокси на 31-му колі, тоді ж перший піт-стоп
провели Хайдфельд і Хемілтон. Гонку очолив Дженсон Баттон, з
невеликою перевагою над Массою, Феттелем і Баррікелло - четвірку
лідерів поділяли 8.7 секунд, причому в цій групу тільки у Баррікелло
була стратегія трьох піт-стопів, але Рубенс потрібно було проїхати
меншу дистанцію на жорсткій гумі. На 43-му колі Масса та Феттель
провели другий піт-стоп, отримавши комплект більш повільних жорстких
шин, Баррікелло вийшов на другу позицію з м'якою гумою і необхідністю
провести ще один піт-стоп. У той момент Рубенс вигравав у Масси і
Феттеля більше секунди на колі. На 48-му колі в бокси заїхав
Дженсон Баттон, британець повернувся на трасу позаду Баррікелло та
Уеббера, на 50-му колі ці два гонщика рушили в бокси, повернувшись на
трасу перед Масою. Розстановку сил визначила дистанція, пройдена на
різних покришках. Масса та Феттель боролися за четверту позицію,
але інженер попередив Феліпе про великі витрати палива та можливе
проведення додаткового піт-стопу. Бразильцеві довелося скинути
швидкість, пропустивши німця, а на останньому колі і Алонсо. Команда
Росса Брауна домоглася 100%-го результату, заробивши на Гран-прі
Іспанії дубль. Дженсон Баттон закріпив лідерство у чемпіонаті,
одержавши четверту перемогу в п'яти гонках. Гран-прі Іспанії
Пілот | Команда | | Час | Швидкість | Піт | 1. Д.Баттон | Brawn GP-Mercedes | | 1:37'19"202 | 189.336 км/г | 2 | 2. Р.Баррікелло | Brawn GP-Mercedes | | + 13"056 | 188.914 км/г | 3 | 3. М.Уеббер | Red Bull-Renault | | + 13"924 | 188.886 км/г | 2 | 4. С.Феттель | Red Bull-Renault | | + 18"941 | 188.724 км/г | 2 | 5. Ф.Алонсо | Renault | | + 43"166 | 187.947 км/г | 2 | 6. Ф.Масса | Ferrari | | + 50"827 | 187.702 км/г | 2 | 7. Н.Хайдфельд | BMW Sauber | | + 52"312 | 187.655 км/г | 2 | 8. Н.Росберг | Williams-Toyota | | + 1'05"211 | 187.245 км/г | 2 | 9. Л.Хемілтон | McLaren | | + 1 коло | 186.434 км/г | 2 | 10. Т.Глок | Toyota | | + 1 коло | 186.409 км/г | 2 | 11. Р.Кубіца | BMW Sauber | | + 1 коло | 186.319 км/г | 2 | 12. Н.Піке | Renault | | + 1 коло | 186.246 км/г | 2 | 13. К.Накаджима | Williams-Toyota | | + 1 коло | 185.896 км/г | 3 | 14. Д.Фізікелла | Force India-Mercedes | | + 1 коло | 185.464 км/г | 4 |
Не фінішували: К.Райкконен Ferrari 18-те коло Х.Ковалайнен McLaren-Mercedes 8-е коло (коробка передач) Я.Труллі Toyota 1-е коло (аварія) С.Буемі Toro Rosso 1-е коло (аварія) С.Бурде Toro Rosso 1-е коло (аварія) А.Сутіл Force India 1-е коло (аварія)
http://tsn.ua
|