Четвер, 26.12.2024, 18:57
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 12
    Гостей: 12
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3486
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1111
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 753
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 6188
    Форум: 555/31862
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Червень » 15 » Золотий долгобуд



    Золотий долгобуд
    10:00

    Будівництво Дарницького мосту, відомого також як "міст Кірпи", може затягтися ще на десятиліття. Таке припущення висловив міністр транспорту і зв'язку Йосип Вінський. На його думку, усе впирається у фінансування.

    "Кошторисна вартість згаданого мосту - 9 млрд. грн. Взяти відразу таку суму з бюджету неможливо. Цього року на нього виділено лише 650 млн. грн. Це значить, що такими темпами ми цей міст будемо будувати 12 років", - ремствує міністр.

    На його думку, мости стають долгобудами тому, що їх хочуть довго будувати, у той час як такий міст можна побудувати за два-три років.

    Звідки ростуть ноги

    Будівництво Дарницького мосту не заладилося ще на етапі його проектування і супроводжувалося постійними скандалами. Насьогодні для його завершення необхідно не менш 5 млрд. грн. У Мінтрансзв'язку повідомили, що в нинішньому році на зведення мосту уряд має намір направити 1,8 млрд. грн., з них 650 млн. грн - кошти держбюджету, передбачені в Стабілізаційному фонді. Наявність цієї суми викликає в експертів сумніви, оскільки в менш депресивному 2008 році зі скарбниці надійшло лише 264 млн. грн.

    У будь-якому випадку, наявність інших 1,2 млрд. грн., передбачених на поточний рік, як й 3,2 млрд. грн. - на завершення всього проекту, залишаються під великим сумнівом. У міністерстві допускають, що частину коштів виділить "Укравтодор", частину - замовник будівництва Південно-Західна залізниця.

    Повинна розщедритися й місцева влада. Керівництво "Укравтодору", яке саме постійно скаржиться на недофінансування, від цієї ідеї не в захваті, мовляв, самим грошей на "латання" автодоріг до Євро-2012 року не вистачає. Немає зайвих коштів і в залізничників, які посилаються на необхідність фінансування відновлення рухливого складу.

    Остання надія

    Поки чиновники шукають гроші, недобудований витвір тріскотить у швах. Хто винен? Замовник мосту "Укрзалізниця" киває на основного підрядника - компанію "Планета-міст". Та, у свою чергу, "переводить стрілки" на пітерських проектувальників. Хто в підсумку буде відповідати за надійність даного інженерного шедевру, теж незрозуміло. Поки очевидно одне: у міст "забетоноване" уже близько 4 млрд. грн., а побудовано не більше половини. Щорічне подорожчання будівельних матеріалів й "спливаючі" проблеми цього мосту роблять його практично "золотим".

    Положення могли б урятувати інвестори. Звичайно в країнах, де планується проведення заходів рівня олімпіад, чемпіонатів Європи або світу, від інвесторів немає відбою. Торік компанія "Мостобуд" підписала протокол про наміри щодо фінансування будівництва мостів на суму $7 млрд. з американською компанією The Sun Land Group. "Sun Land допоможе українському уряду залучити кредити, які дозволять "Мостобуду" швидко завершити масивне будівництво мостів", - запевняв президент The Sun Land Group Жозе Даніель Мехіа. Але цього не відбулося.

    На ПЗЗД до можливості залучення інвестора віднеслися скептично, помітивши, що це стратегічний об'єкт, і будуватися він буде за власні й бюджетні кошти. Крім того, будь-який інвестор хоче мати гарантії повернення вкладених коштів, але українська держава їх надавати не квапиться. Будівництво платних автомобільних доріг, як і мостів, на концесійній основі великою популярністю в нас не користується.

    "Міст Кірпи" не перший і, зважаючи на все, буде не останнім мостовим долгобудом в Україні. Нещодавно компанія "Мостобуд" заявила про можливе заморожування будівництва мосту через Дніпро в Запоріжжя. Причина та ж - недостатнє державне фінансування.

    Оскільки ніхто в Мінтрансі та "Укрзалізниці" не узявся назвати терміни закінчення будівництва Дарницького мосту, очікується, що до Євро-2012 новий міст столиці "не світить".

    У Дарницький міст на сьогодні "забетоновано" вже близько 4 млрд. грн., а побудовано не більше половини. Кошторисна вартість об'єкта - 9 млрд. грн.

    Діна Пархомчук

    http://www.investgazeta.net/

    Категорія: Новини України | Переглядів: 555 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Наука и смысл жизн... >>
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Сила слова! >>
  • Кобеляки на Google... >>
  • У кого какой интер... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net