Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
15 червня у Кобеляцькому районі люди вели себе по-дивному. Хтось стукав по своєму мобільному, хтось витягував акумулятор з телефону і назад вставляв, а хтось просто голосно обурювався: «Якого в мене телефон не працює?» Коли люди намагались до когось додзвонитись, на екрані їх мобільного з’являлось повідомлення: «Ошибка подключения». Дехто «докумекав», що це барахлить зв’язок і лише у власників мобільних операторів UMC, МТС, JEANS. З часом з’ясувалось, що смс-повідомлення доходять до адресата, а от дзвонити вже зась. Користувачі цього оператора, яких, до речі, у Кобеляк переважна більшість, з заздрістю дивились на «київстарівців» та «діджусівців», які спокійнісінько спілкувались по телефону. Наступного дня ми зателефонували до оператора по якості зв’язку даної мобільної мережі. Нам повідомили, що мобільний зв’язок не працював у зв’язку з проведенням технічних робіт. Виникають питання: Чому користувачів не повідомляти про подібні заходи попередньо? Навіщо створювати паніку? Оператор не змогла з цього приводу відповісти, однак запевнила, що найближчим часом подібні «заходи» більше не проводитимуться.