Вівторок, 23.04.2024, 12:22
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3484
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1109
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2732
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5561
    Форум: 555/31819
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Червень » 29 » Туристичний ефект Євро-2012 може виявитися незначним



    Туристичний ефект Євро-2012 може виявитися незначним
    10:31
    Від Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 очікують зростання в’їзного туризму в Україну. Проте досвід проведення олімпіад свідчить, що такі надії можуть виявитися оманливими, пише тижневик «Коментарі».
    Відповідно до звіту, підготовленого 2006 року Європейською асоціацією туроператорів (ETOA), у країнах, що приймали Олімпійські ігри, за рік до події і після неї спостерігалося зниження потоку туристів. «Олімпійський ефект», як його назвала ETOA, відзначали в Сеулі (1988), Барселоні (1992), Атланті (1996), Сіднеї (2000). Том ДЖЕНКІНС, виконавчий директор ETOA пояснює цей феномен так: «Гості Олімпіади не є великими споживачами екскурсій, а також завзятими відвідувачами музеїв, історичних пам’яток й інших класичних принад для мандрівників. У свою чергу Олімпіада відлякує звичайних туристів: вони розуміють, що у місті буде повно людей, воно буде перевантаженим і дуже дорогим».
    Тим часом уряд докладає зусиль щодо просування Києва, Харкова, Львова та Донецька, де відбудеться фінальна частина Чемпіонату Європи 2012 року з футболу, як туристичних об’єктів. До 2012 року в цих містах відкриють 60 туристично-інформаційних центрів, у яких можна буде довідатися про місцеві визначні пам’ятки, замовити екскурсію, орендувати машину й т.д. «Вони створюються адресно, під чемпіонат, але ми розраховуємо, що вони працюватимуть і після нього», - повідомив тижневику перший заступник міністра культури і туризму України Владислав КОРНІЄНКО.
    Крім того, місцеві органи влади розробляють спеціальні туристичні маршрути для гостей чемпіонату. «У нас давно створені й діють понад 50 туристичних маршрутів. З них для Євро-2012 ми обрали десять найцікавіших для гостей. Це Свято-Успенська Святогірська лавра, заповідник «Великоанадольський ліс», ботанічний заповідник «Хомутівський степ», соляні шахти, Артемівський завод шампанських вин, Музей народної архітектури в селі Прелесне й, звісно, міста Донецьк і Маріуполь. У нас є такі унікальні місця! Але навіть місцеві жителі не завжди знають про них», - розповіла Тамара КОБЗЕНКО, завідувач сектору з питань туризму й курортів управління культури й туризму Донецької обласної держадміністрації.
    Як стверджують туристичні компанії, ці маршрути мають цінність і для них. «Ці маршрути для нас є реєстром діючих історико-культурних об’єктів, які готові до приїзду іноземних гостей. Це значить, що там на місці є відповідальні люди, є телефони, є перекладачі, досвідчені екскурсоводи, можна отримати інформацію іноземною мовою. Тобто туристична компанія може спокійно везти туди клієнта, - пояснює Олена ШАПОВАЛОВА, віце-президент Асоціації лідерів турбізнесу України (АЛТУ). - Прокладання власного маршруту забирає в компанії час і кошти. Адже перш ніж возити туристів, треба відправити маршрутом менеджера, щоб він усе оглянув, зав’язав необхідні контакти. На розробку одного маршруту, його правильне планування, логістику, може піти до місяця. Коштує це майже 5 тис. грн.».

    http://euro2012.ukrinform.ua/
    Категорія: Новини України | Переглядів: 987 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Статуси >>
  • Для Размышления на... >>
  • Яке пиво п'єте... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net