Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Кременчуцький автомобільний завод з понеділка відновив свою роботу, приступивши до виконання виробничого плану серпня. До слова, «АвтоКрАЗ» припинив роботу головного конвеєра на Кременчуцькому автозаводі в січні поточного року, потім в березні запустив конвеєр, але через три тижні через проблеми з проплатами замовлень і порушень зобов'язань постачальниками його довелося знову зупинити до серпня. Тож збірка вантажівок велася на спеціально обладнаних робочих місцях лише за підтвердженими замовленнями. Нині КрАЗ намагається знайти своє місце в нинішніх ринкових умовах. Враховуючи той факт, що основа його збуту – це вантажівки для будівельної і добувних галузей, завод намагається знайти нове застосування цій техніці. Проте КрАЗ програє своїм конкурентам в оновленні модельного ряду. Якщо КАМАЗ і МАЗ вже серійно випускають тягачі Євро-4, і пропонують техніку широкого модельного ряду, то КрАЗ лише останніми роками почав радувати аналогічними дослідними зразками. Та і ці експерименти – поки дуже далекі від серійного виробництва. Великі надії у КрАЗа були на експортні постачання в треті країни, де КрАЗи пам'ятають ще з часів СРСР. Наскільки вдалою виявиться дана стратегія – покаже час.