Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
У Полтаві перевізники вимагають підвищення тарифу на проїзд
11:57
Приватні перевізники вимагають підвищення проїзду в Полтаві хоча б до 1 грн. 25 коп., бо тариф 1 грн., за їх словами, вже нерентабельний. Для того, щоб влада дослухалася до таких прохань, приватні перевізники підігнали 48 маршруток та 9 автобусів на вулиці біля адмінбудівлі. Внаслідок цього, по Жовтневій залишилася лише одна полоса з двох в кожному напрямку для руху транспорту. Близько сотні водіїв, кондукторів цих маршруток і автобусів, продемонструвавши гарну підготовку, розгорнули плакати із написами «Не робіть імідж на дешевому тарифі на транспорт», «Дайте працювати, а не виживати», «Асадчев, ми теж люди» та «Ми на грані банкрутства». Як розказала диспетчер Тетяна: «Місто на тариф 1,25 грн. дало свою згоду, проте облдержадміністрація погоджувати тариф не хоче». «З нас вся Україна сміється. Сюди приїжджають і питають, а чому у вас рубль, якщо даже в Кременчуці 1,75 грн. Сідають в автобус і перепитують «рубль, да?» – каже одна із кондукторок-простестувальниць. «Ми вже не просто доведені до відчаю. Нам немає чого їсти. Ми дітей возимо в автобусах, потому шо за садік немає чим заплатить. Це вже вобще абсурд. Рєбьонок із шесті утра до обєда катається в автобусі. Не хватає і на комунальні послуги», – каже молода мама Ірина. Як розповів журналістам комерційний директор ПП «Автомир» Михайло Косто, на сьогоднішній день на всіх підприємствах, які працюють у місті Полтаві, склалася важка економічна ситуація. «Ми не можемо своєчасно виплачувати заробітну плату людям. Нам просто немає з чого її платити. Усі гроші, які ми заробляємо, ми витрачаємо на паливо і на запчастини. І в цьому місяці ми не зможемо виплатити заробітну плату людям. Це призведе до того, що люди не вийдуть на роботу і транспорт в місті просто стане. Від нас це залежати не буде. На разі у нас заборгованість по зарплаті два місяці, – сказав Косто. – Ми купляємо техніку в кредит, бо в нас немає власних грошей, щоб купляти цю техніку. Гроші повинні закладатися в тариф, щоб купляти нову техніку. На жаль, ми цього не маємо, ми працюємо збитково. Всі наші підприємства працюють більше 5 років збитково». Однією з найбільших проблем міського пасажирського автоперевезення є зростання цін на дизельне паливо на 30%, тому собівартість проїзду нині становить 1,35 грн., стверджують підприємці.