Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Лондонський дизайнер і трендсетер Френсіс Майкл Клессенс давав настанови столичному жіночому клубу
13:31
Нещодавно у рамках елітного жіночого клубу «Granada» відбувся тренд-клас на тему «Актуальні тенденції створення бренду» від відомого лондонського дизайнера і трендсетера (від анг. «trend» – «тенденція», а «set» – «встановлювати» та «починати», це новатор, креативіст, ідеолог, законодавець) Френсіса Майкла Клессенса. Про можливу зустрічі з брендгуру («гуру» – «важлива людина», це не вчитель, а той, хто озвучує істини; гуру продає себе, свої ідеї, свій консалтинговий і навчальний контент), чия лекція в Лондоні коштує від 25 тисяч фунтів стерлінгів, засновникам клубу «Granada» стало відомо лише вранці. Проте, вже до вечора, в «егоїстично-затишній» атмосфері 25 добірних Gранадок соковито вбирали у себе цінну інформацію лектора Клессенса. Послухати іменитого дизайнера завітали: Олександра Червоненко, Ана Варава, Оксана Голубченко, Світлана Кузьменко, Зоя Литвин, Юлія Клеом, а також і самі господині Клубу Вікторія Манько, Ольга Дворянська, Марися Горобець та Марія Жулай. Більше тридцяти років Майкл Клессенс керує консультаційної фірмою «Claessens International» у Лондоні. За цей час компанія заслужила репутацію експертів у розробці та позиціонуванні, як великих міжнародних торгових марок, так і дрібних брендів місцевого значення. За три з лишком десятиліття компанія успішно реалізувала безліч проектів у країнах Європи, Росії, Саудівської Аравії, Індії, Шрі-Ланці, Південній Кореї, Японії, ПАР, Бразилії, Аргентині, Мексиці, Канаді та багатьох інших країнах. Такий успіх, на думку пана дизайнера, є наслідком його бачення торговельної марки як найважливішого активу компанії.