Пятниця, 19.04.2024, 01:44
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3484
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1109
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2732
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5555
    Форум: 555/31819
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Листопад » 30 » Україна збільшує експорт залізної руди в Китай



    Україна збільшує експорт залізної руди в Китай
    16:32
    Українські добувачі руди намагаються посилити позиції на найбільшому ринку збуту - у Китаї. Металурги почали використовувати великотоннажні судна класу Capesize замість вдвічі менших Panamax, повідомляє КоммерсантЪ-Украина.
    Це дозволить їм мінімум на третину знизити вартість транспортування і на 10% - кінцеву ціну продукції. А в перспективі українські компанії можуть стати третіми за величиною постачальниками руди на китайському ринку, вважають експерти.
    Про початок використання суден класу Capesize (водотоннажністю 175-400 тис. т) при постачанні залізорудної сировини (ЗРС) в п'ятницю повідомила група Метінвест. Перше таке судно Kassos Warrior вантажопідйомністю 195 тис. т група відправила до Китаю днями. "Зараз готується до відправки другого суховантажу аналогічного класу - Mykonos. Сировину, що добувається гірничорудним дивізіоном компанії, вперше почали відвантажувати на експорт такими обсягами. Новий механізм збуту освоєно в рамках стратегії диверсифікації поставок і розширення ринків збуту продукції", - заявили в прес-службі Метінвесту . Досі українські заробітчани руди експортували її суднами класу Panamax (60-100 тис. т), зазначає видання.
    Експортні ринки в умовах зниження споживання усередині країни стали для металургів ще більш привабливими. За підсумками десяти місяців гірничорудні підприємства України зменшили видобуток на 14,5%, до 44,29 млн т, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому експорт збільшився на 11,9%, до 22 млн т. Близько 17% експорту української залізорудної сировини припадає на Китай - найбільшого світового споживача і імпортера ЗРС (понад 1 млрд т продукції на рік).
    Найбільшими виробниками залізорудної сировини є Метінвест Ріната Ахметова, Ferrexpo Костянтина Жеваго, Південний ГЗК (контролюється російською Євраз Груп і групою Приват) і АрселорМіттал-Кривий Ріг, що належить міжнародній компанії ArcelorMittal (мажоритарний акціонер - Лакшмі Міттал).
    Як зазначає КоммерсантЪ, завдяки використанню кораблів більш високого класу можна буде економити на перевезенні руди, зазначають в Ferrexpo. "У нас теж є плани щодо переходу на судна Capesize, оскільки це дозволить щонайменше на третину знизити вартість перевезень і, як наслідок, на 5-10% - кінцеву ціну руди", - пояснило високопоставлене джерело в компанії.
    "В Україні руда продається по $ 50-60 / т, а в Китай наші підприємства постачають її по $ 110-120 / т. Тепер ми можемо знизити ціну до $ 105 / т", - кажуть в асоціації Укррудпром. Для порівняння: вартість бразильської та австралійської руди, що займає лідируючі позиції на китайському ринку, коливається в межах $ 110-130 / т. За підрахунками аналітика ІК Concorde Capital Андрія Геруса, потенційно витрати на транспортування одиниці продукції великими судами можна знизити ще більше - в півтора рази.
    У Ferrexpo підкреслюють, що у зв'язку з кризою для китайських споживачів найбільш важливим критерієм при укладанні контрактів стала ціна - якщо минулого року ключовою була наявність товару, і китайські споживачі готові були купувати руду в межах цінової різниці в 15-20%, то тепер значення має різниця навіть в 2-3%. Олександр Макаров з Phoenix Capital нагадує, що нещодавно в Китаї на державному рівні було прийнято рішення диверсифікувати поставки руди і купувати її не тільки в основних імпортерів - Бразилії та Австралії, а й в інших країнах. "Постачальники з Бразилії і Австралії, використовуючи своє домінуюче становище на ринку, намагалися диктувати ціни. Уряд країни прагне убезпечити себе від подібних ризиків у майбутньому", - говорить пан Макаров. "Завдяки зменшенню витрат за рахунок суден класу Capesize ми зможемо запропонувати китайцям більш низьку ціну, яка дозволить нам закріпитися на ринку і стати третім основним постачальником в цю країну", - прогнозує пан Герус.
    Однак, порти України поки що не готові до ініціатив металургів. У Метінвесті зазначають, що порти недостатньо глибоководні і не пристосовані до повного завантаження суден класу Capesize. Тому судна завантажуються в два етапи: на першому - безпосередньо біля причалу в портах Одеського регіону, на другому етапі судно переходить на глибоководний керченський рейд для повного довантаження, уточнюють у групі.

    http://cursor.if.ua
    Категорія: Новини України | Переглядів: 580 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Статуси >>
  • Для Размышления на... >>
  • Яке пиво п'єте... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net