Четвер, 21.01.2021, 07:44
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3319
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 1
    Нових за тиждень: 1
    Нових за місяць: 4
    Із них:
    Новачків: 944
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2598
    Жінок: 721
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5081
    Форум: 543/31666
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2010 » Січень » 5 » Формулу 1 хвилює проблема обгонів



    Формулу 1 хвилює проблема обгонів
    17:44
    Провідні конструктори машин Формули 1 переконані, що для підняття рівня видовищності гонок необхідно внести зміни в конфігурацію трас. Про це глава інженерного департаменту Red Bull Racing і технічний директор Williams Сем Майкл розповіли в інтерв'ю журналу Racecar Engineering.
    Едріан Ньюі: «Перш за все, на мою думку, на ситуацію найбільше впливають траси. Про це факторі всі воліють замовчувати, оскільки вважається, що змінити конструкцію машин легше, ніж як щось змінювати траси ».
    На думку Сема Майкла, перехід на сліки і зниження аеродинамічній ефективності машин дали певний позитивний ефект. Але при цьому помітна різниця у кількості обгонів на різних трасах лише підкреслює суть проблеми.
    Сем Майкл: «Питання конфігурації автодромів досі серйозно не обговорювалося. Але треба задати собі питання, чому на таких трасах, як Барселона, обгонів немає, а потім ми привозимо ті ж самі машини в Монца, Монреаль або Хоккенхайм, і бачимо безліч обгонів?
    Все залежить від конфігурації траси: коли будуються автодроми, недостатньо глибоко продумуються комбінації повільних поворотів, після яких йдуть прямі відрізки, теж закінчуються повільними поворотами. FIA зараз приступила до серйозного вивчення цієї проблеми.
    Якщо поглянути на таку трасу, як Абу-Дабі, яка була побудована зовсім недавно, то ми побачимо не тільки її гідності, а й явні помилки, які носять фундаментальний характер, і до гонки 2010-го року їх треба виправити.
    Немає сенсу про це мовчати: в остаточному підсумку, на трасі в Абу-Дабі було мало цікавої боротьби, і ми повинні запитати себе, чому?
    Не можна все звалювати лише на машини, хоча, безумовно, в якійсь мірі цей фактор теж впливає. Але якщо б обгонів не було взагалі, ні на яких трасах, тоді можна було б говорити про прорахунки в конструкції машин. Але зрозуміло, що справа не тільки в цьому, тому що є автодроми, на яких обгони можливі.
    Федерація вже зайнялася цією проблемою, так що, сподіваюся, незабаром ми побачимо результати її роботи ».
    Голова McLaren Мартін Уїтмарш дотримується схожої точки зору, про що він розповів журналу F1 Racing: «Треба провести простий статистичний аналіз і подивитися, де відбуваються обгони.
    Ми виступаємо на 18 автодромах, де є 350 поворотів, але 90% всіх обгонів на рік відбуваються лише в 10 конкретних поворотах.
    Також треба подивитися, які повороти передують точкам обгонів. Раз обгони прив'язані до декількох певним поворотів, значить, проблема пов'язана з трасами ».
    Нещодавно FIA проводила представницький семінар з проблеми обгонів, в якому брали участь і головний архітектор Формули 1 Герман Тільк, і семикратний чемпіон світу Міхаель Шумахер, і ряд інших відомих експертів. Втім, навряд чи варто чекати, що якихось серйозні зміни відбудуться вже в 2010-му році.


    http://vidgolos.com
    Категорія: Новини світу | Переглядів: 425 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Сантехника >>
  • Косметика >>
  • Защитите свой теле... >>
  • Алюминий >>
  • Магазины детской о... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2021, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net