Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Провідні конструктори машин Формули 1 переконані, що для підняття рівня видовищності гонок необхідно внести зміни в конфігурацію трас. Про це глава інженерного департаменту Red Bull Racing і технічний директор Williams Сем Майкл розповіли в інтерв'ю журналу Racecar Engineering. Едріан Ньюі: «Перш за все, на мою думку, на ситуацію найбільше впливають траси. Про це факторі всі воліють замовчувати, оскільки вважається, що змінити конструкцію машин легше, ніж як щось змінювати траси ». На думку Сема Майкла, перехід на сліки і зниження аеродинамічній ефективності машин дали певний позитивний ефект. Але при цьому помітна різниця у кількості обгонів на різних трасах лише підкреслює суть проблеми. Сем Майкл: «Питання конфігурації автодромів досі серйозно не обговорювалося. Але треба задати собі питання, чому на таких трасах, як Барселона, обгонів немає, а потім ми привозимо ті ж самі машини в Монца, Монреаль або Хоккенхайм, і бачимо безліч обгонів? Все залежить від конфігурації траси: коли будуються автодроми, недостатньо глибоко продумуються комбінації повільних поворотів, після яких йдуть прямі відрізки, теж закінчуються повільними поворотами. FIA зараз приступила до серйозного вивчення цієї проблеми. Якщо поглянути на таку трасу, як Абу-Дабі, яка була побудована зовсім недавно, то ми побачимо не тільки її гідності, а й явні помилки, які носять фундаментальний характер, і до гонки 2010-го року їх треба виправити. Немає сенсу про це мовчати: в остаточному підсумку, на трасі в Абу-Дабі було мало цікавої боротьби, і ми повинні запитати себе, чому? Не можна все звалювати лише на машини, хоча, безумовно, в якійсь мірі цей фактор теж впливає. Але якщо б обгонів не було взагалі, ні на яких трасах, тоді можна було б говорити про прорахунки в конструкції машин. Але зрозуміло, що справа не тільки в цьому, тому що є автодроми, на яких обгони можливі. Федерація вже зайнялася цією проблемою, так що, сподіваюся, незабаром ми побачимо результати її роботи ». Голова McLaren Мартін Уїтмарш дотримується схожої точки зору, про що він розповів журналу F1 Racing: «Треба провести простий статистичний аналіз і подивитися, де відбуваються обгони. Ми виступаємо на 18 автодромах, де є 350 поворотів, але 90% всіх обгонів на рік відбуваються лише в 10 конкретних поворотах. Також треба подивитися, які повороти передують точкам обгонів. Раз обгони прив'язані до декількох певним поворотів, значить, проблема пов'язана з трасами ». Нещодавно FIA проводила представницький семінар з проблеми обгонів, в якому брали участь і головний архітектор Формули 1 Герман Тільк, і семикратний чемпіон світу Міхаель Шумахер, і ряд інших відомих експертів. Втім, навряд чи варто чекати, що якихось серйозні зміни відбудуться вже в 2010-му році.