Четвер, 28.11.2024, 08:33
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 28
    Гостей: 28
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3485
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 0
    Із них:
    Новачків: 1110
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 6128
    Форум: 555/31861
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2010 » Січень » 18 » Мінекономіки хоче зменшити портовий збір майже на третину



    Мінекономіки хоче зменшити портовий збір майже на третину
    16:35
    Мінекономіки запропонувало Кабміну збільшити вантажообіг в портах за рахунок зниження ставки портових зборів майже на третину. У портах говорять, що таким чином лише знизяться їхні доходи. А експерти додають, що падіння вантажообігу - світова тенденція, і перегляд тарифів є ризикованим способом поліпшення ситуації в галузі, пише "КоммерсантЪ-Украина".
    Проект постанови Кабінету міністрів, яким пропонується зменшити портові збори в Україні на 30%, був опублікований в п'ятницю, 15 січня, на сайті Мінекономіки. У документі наголошується, що вартість судозаходів в порти України в 1,5-2 рази вища, ніж в інших портах держав Чорноморського басейну. Незбалансована тарифна політика у галузі спеціалізованих послуг портів призводить до зниження конкурентоспроможності вітчизняних портів, переорієнтації вантажопотоків до портів-конкурентів.
    За даними Мінтрансу, в 2009 році вантажообіг в наших портах знизився на 17%. Проте, не дивлячись на це, Україні вдалося залучити частину транзитних вантажів, які раніше йшли через порти Росії, Румунії, Грузії і Болгарії. Заступник міністра транспорту і зв'язку Михайло Чубай вчора заявив, що вважає тарифну політику адекватною і "питання зниження портових зборів не є актуальним".
    У самих портах стверджують, що причина падіння їхніх показників - не в тарифах. "Зараз портові збори в українських портах співставні зі зборами, які існують в портах Чорноморського узбережжя: Туреччини, Росії, Болгарії, Румунії та інших", - запевняє начальник Херсонського морського торгового порту Андрій Єгоров.
    Начальник Одеського морського торгового порту Микола Павлюк нагадує, що до серпня 2008 року тарифи в українських портах були занижені в порівнянні з іншими країнами, тому Кабмін ухвалив рішення підвищити їх на 58%. Наприклад, за даними Мінтрансу, тариф на перевалювання сталі в українських портах в 1,5 разу нижчий, ніж в портах Румунії, і на 15% - ніж в Новоросійську, а тариф на перевалювання вугілля - в 1,7 разу нижчий, ніж в Румунії, і на 8% - ніж в Новоросійську.
    Директор інформаційно-аналітичного центру BlackSeaTrans Валентина Михайлова вважає, що основна причина зниження вантажообігу і судозаходов в портах - фінансова криза. "Обсяги перевезень впали у всьому світі", - зазначає вона.
    "Зниження економічної активності в світі не могло не призвести до зниження обсягів експортно-імпортних операцій України", - погоджується директор Центру політичного і економічного аналізу Олександр Кава.
    Хоча зниження ставок призведе до зростання заходів в порти, є ризик, що це не збільшить доходи, говорить Кава. "На сьогоднішній день неможливо спрогнозувати, чи вдасться за рахунок збільшення судозаходів і перевалювання вантажів компенсувати зниження портових зборів. Для цього необхідне практично зіставне зростання вантажообігу", - зазначає Єгоров.
    Як нагадав член комітету Верховної Ради з питань транспорту та зв'язку Віталій Корж, спроба зменшити портові збори в Новоросійському порту в II півріччі минулого року призвела до того, що загальні доходи порту, навпаки, впали за вказаний період на 25%. При цьому дохід порту в I півріччі, коли кон'юнктура на світовому ринку перевалювання була гірша, скоротився лише на 17%. "Зниження портового збору також може негативно позначитися на інвестиційних проектах портів, які зараз націлені на те, щоб поліпшити якість інфраструктури і збільшити перевалювання в майбутньому", - говорить він.
    Слід зазначити, що Кабінет міністрів 2 квітня 2009 року спростив митне оформлення контейнерів у морських портах, зокрема дозволив імпортерам заздалегідь подавати контролюючим органам інформацію про вантажі в електронному вигляді, щоб після прибуття товару в порт за відсутності порушень він був оформлений за прискореною процедурою. Представники портів зазначають, що новий порядок дозволить збільшити їх пропускну здатність на 15%.


    http://www.newsru.ua/
    Категорія: Новини України | Переглядів: 657 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Наука и смысл жизн... >>
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Сила слова! >>
  • Кобеляки на Google... >>
  • У кого какой интер... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net