Вівторок, 23.04.2024, 20:52
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3484
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1109
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2732
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5561
    Форум: 555/31819
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2010 » Січень » 26 » Коли «соляра» замерзає...



    Коли «соляра» замерзає...
    13:00
    При -20°С водії маршруток «гріються» ненормативною лексикою.
    У суботу пані Ольга ледь дісталася дому. Від Львова до Глібовичів – менше 40 кілометрів. При хороших погодних умовах – 40 хвилин їзди. Проте цього разу їхала більше двох годин.
    Маршрутка "застрягла” між Старим Селом і Давидовом. До обох населених пунктів - кілька кілометрів пішки. При -15°С йти не ризикнула. Водій, лаючись, відігрівав паливну систему. Двигун навіть не подавав ознак життя – солярка замерзла. Пані Ольга розповідає: дорогою зупинялись ще двічі...
    Чим більший мороз, тим більше проблем у перевізників. Бо їздять на літній солярці. Достатньо перших заморозків, аби у "легкому” дизпальному почали утворюватися кришталики парафіну. Вони забивають фільтр, перешкоджаючи потраплянню пального у циліндр двигуна. Машина не може рушити з місця. Щоб двигун завівся, необхідно відновити нормальне живлення. Нагріти пальне до температури, за якої воно знову стане рідким. У хід іде гаряча вода і навіть... паяльники.
    "Їздимо на літній солярці, - каже голова Асоціації автоперевізників Львова Роман Лобода. – А взимку такі експерименти не витримують жодної критики. Оператори, які постачають пальне, проґавили прогнози синоптиків. -10°С, - 15°С – авто не їде. Міські маршрутки – ще півбіди. У міжміських маршрут довгий... Рятуємося спеціальними присадками. Вони дозволяють їздити і при 15-градусному морозі”.
    Перш ніж використати присадку, водій повинен переконатися, що у паливному баку немає води. Вода і дизель – речі несумісні. Вона забиває паливний фільтр. Але, на відміну від парафіну, не стискається і не горить. Двигун виходить з ладу. Всерйоз і надовго. Водіям – не шкода, бо маршрутки – не їхня власність...

    Зимове дизпальне дорожче за літнє. З однієї і тієї ж сировини виробники отримують різний об’єм солярки. Менше зимового – більше літнього. Перевізники стверджують: потреби ринку забезпечуються наполовину. Позбавлені права вибору, заправляються тим, що є на АЗС, і... розбавляють солярку бензином або гасом. Правда, двигун швидко зношується, а бензин у паливній системі автомобіля підвищує ймовірність загоряння. Ще один нюанс: при зберіганні у холоді суміш дизпального і бензину "лягає” шарами. Кришталики парафіну потрапляють у нижню частину цистерни - при заправці саме ця частина пального потрапляє у бак авто.
    Деякі "умільці” не глушать на ніч двигун. Розумніші розігрівають паливну апаратуру за допомогою присадок. Але при -20°С метод не спрацьовує...
    "Не бачу проблеми, - заперечує речник ВАТ "Концерн Галнафтогаз” Олесь Пограничний. – Я ж не висловлюю претензії магазину взуття, що придбав у них осінні чоботи, а тепер мерзну. Зимове дизпальне є – великі мережі закупили його у достатній кількості. Інша справа, що перевізники хочуть зекономити. Надають перевагу дешевій продукції. А вона – як сир у мишоловці... Вітчизняні нафтопереробні заводи не виробляють дизпального "Арктика”, яке не замерзає при -20°С, чи "Арктика-2”, що залишається дієздатним при -30°С. Сильні морози тримаються в Україні 3-4 дні. Збитково. Але є імпортне морозостійке дизпальне”...


    www.wz.lviv.ua
    Категорія: Новини України | Переглядів: 863 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Статуси >>
  • Для Размышления на... >>
  • Яке пиво п'єте... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net