Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Російська співачка Алла Пугачова подала позов в Арбітражний суд Москви, в якому вона наполягає на збереженні за собою всіх прав на товарний знак Філіп. Пугачова вимагає визнати незаконним рішення Роспатенту від 6 листопада 2009 року про припинення правової охорони товарного знака Філіп щодо товарів і послуг 41 класу Міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТП) - "виховання; забезпечення навчального процесу; розваги; організація спортивних і культурно-освітніх заходів ", випливає з матеріалів, опублікованих у середу на сайті суду. Роспатент вирішив припинити правову охорону товарного знаку Філіп у 41-му класі МКТП після того, як зареєстрована в Самарі Автономна некомерційна освітня організація Філіп звернулася до Палати з патентних суперечок. У заяві представники АНВТ Філіп вказали, що власник товарного знака Філіп Алла Пугачова не використовує це найменування для позначення послуг 41 класу МКТП. Палата з патентних суперечок Роспатенту направила Пугачовій повідомлення про те, що 9 жовтня 2009 року буде розглядатися заява АНВТ Філіп, однак співачка на засідання не з'явилася. Вивчивши матеріали справи, Палата з патентних суперечок прийняла рішення задовольнити заяву самарської АНВТ Філіп і позбавила Пугачову прав на товарний знак Філіп у 41-му класі МКТП. В інших класах правова охорона за свідченням, виданим Пугачовій, залишилася в силі. Алла Пугачова з 25 квітня 1996 року є правовласником словесного товарного знака Філіп у 41-му класі і ще в двадцяти класах, у тому числі - препарати для відбілювання та інші речовини для прання, фармацевтичні, ветеринарні й гігієнічні препарати, пристрої для відеозапису, транспортні засоби , меблі, дзеркала, рами, чай, рис, тапіока, саго, мед, сироп з патоки, дріжджі, пекарські порошки, сіль, гірчиця, оцет, соуси (приправи), прянощі, транспорт, упакування і зберігання товарів, організація подорожей тощо.