Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Свої результати другого туру виборів дадуть 4 екзит-поли
10:53
7 лютого Україна ознайомиться з результатами такої ж кількості екзит-полів, як і в першому турі президентських виборів. Опитування проведуть «Національний екзит-пол 2010», два телевізійні канали - «Інтер» і ICTV, а також «Савік Шустер Студія» і компанія R&B, повідомляє proUA. Як розповіли представники «Національного екзит-полу 2010», в другому турі вони мають намір змінити методику. Якщо в першому турі дані були оприлюднені за результатами опитування 13 тис. виборців на 240 дільницях, то тепер не стоятиме завдання опитати конкретне число людей, а кількість дільниць збільшиться до 300. – Ми не визначатиме кворум опитуваних виборців, їх число залежатиме від явки, - розповів Андрій БИЧЕНКО, директор соціологічної служби Центру ім. Разумкова. На відміну від першого туру виборів, для телеканалу «Інтер» будуть проведені відразу два опитування: одне - компанією SOCIS, другою, - «Юкрейніан соціолоджи сервіс» спільно з «ФОМ-Україна». При цьому «Юкрейніан соціолоджи сервіс» і ФОМ опитають 15 тис. респондентів на 300 дільницях, а SOCIS - близько 20 тис. чоловік на 602 дільницях. Від власного екзит-полу не відмовилися і на телеканалі ICTV. Як і в першому турі, підрядчиком дослідження виступить компанія GFK NOP. Планується опитати 20 тис. виборців на 300 діляьницях. У «Савік Шустер Студія» теж підтвердили намір провести опитування. «Я думаю, буде 300 дільниць, вибірка - 20 тис. чоловік. Але ще можливі зміни, оскільки у мене запланована нарада з соціологами», - розповів Савік ШУСТЕР. В той же час, пише видання, методика опитування і кількість респондентів залишилися колишніми у компанії R&B. «Опитування проводитиметься на 500 дільницях. Охопимо 10 тис. респондентів», - повідомив Євген КОПАТЬКО, директор компанії.