Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
УЄФА визначилося із офіційним автомобільним партнером Євро-2012
14:09
1 березня на церемонії в Сеулі УЄФА та Hyundai Motor Company домовилися про те, що південнокорейська компанія Hyundai-Kia стане офіційним автомобільним партнером Євро-2012 та Євро-2016. Згідно з угодою, Hyundai-Kia стане ексклюзивним постачальником транспорту, у тому числі автобусів, під час фінальних стадій двох наступних чемпіонатів Європи - найпрестижніших змагань УЄФА для національних збірних. Як повідомили ZAXID.NET у прес-службі УЄФА, як член спонсорської програми EUROTOP Hyundai-Kia буде офіційним партнером УЄФА в галузі транспорту і на інших фінальних турнірах - аж до 2017 року включно. Серед них - чемпіонат Європи серед молоді (2011, 2013, 2015 та 2017 рр.), чемпіонат Європи серед жінок (2013 та 2017 рр), а також чемпіонат Європи з футзалу (2012, 2014 та 2016 рр). У рамках угоди, що також передбачає передачу спонсорських прав у телетрансляціях на території Європи, Hyundai-Kia буде проводити різні маркетингові кампанії та промо-акції. Hyundai Motor Company є давнім партнером УЄФА, розпочавши співпрацю з Європейським футбольним союзом ще під час проведення Євро-2000 в Бельгії та Нідерландах. Відтоді південнокорейський виробник передав на потреби УЄФА великий парк авто, які використовувалися на турнірах Євро-2004 та Євро-2008, забезпечуючи безпечне і комфортне транспортування футболістів, офіційних осіб та гостей змагань. Коментуючи підписання угоди, керівник UEFA Events SA Девід Тейлор зауважив: "Ми раді, що напередодні двох наступних чемпіонатів Європи, у тому числі - найближчого турніру в Польщі та Україні Hyundai-Kia знову стала офіційним автоперевізником УЄФА. Сподіваємося вивести нашу плідну співпрацю, що розпочалася ще на Євро-2000, на новий рівень". Голова Hyundai Motor Company Чунг Монг Ку додав: "Результатом співробітництва компанії Hyundai з УЄФА протягом останніх десяти років, а бренду Kia - починаючи з Євро-2008, стала поява ідеальної платформи для налагодження зв'язку Hyundai-Kia з європейськими покупцями, і це підняло статус Hyundai та Kia в Європі - на батьківщині футболу. Ми раді продовжити співробітництво задля того, щоб працювати і рости разом з УЄФА, а також досягати спільних цілей у сфері маркетингу". Дочірнє підприємство Європейського футбольного союзу UEFA Events SA, яке повністю належить УЄФА, створене з метою управління комерційними операціями і організацією різних заходів.