Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Компанія розробила програмну платформу для онлайн-перегляду та скачування фільмів. Вартість фільму в соціальних мережах коливається від 49 до 100 рублів за перегляд. Компанія "відеолюбителів" і портал Video.ru уклали угоду з соціальними мережами "Вконтакте", Мій Мир@Mail.Ru і "Світ тісний" про поширення через них ліцензійного відео. Гендиректор і основний власник "відеолюбителів" Ігор Веретенников повідомив, що його компанія розробила програмну платформу для онлайн-перегляду та скачування фільмів. Контент - понад 10 тисяч найменувань - надає портал Video.ru, що працює з правовласниками "Ленфільм", "Російський фільм", дистриб'юторської компанією "Кіно без кордонів" та іншими. За словами Веретенникова, вартість фільму в соціальних мережах коливається від 49 до 100 рублів за перегляд. Більша частина грошей йде правовласнику, частина - соціальній мережі, інше - "відеолюбителям". Платна модель розповсюдження вибрана свідомо. "Ми не хочемо навантажувати відео рекламою, хоча обидві моделі мають право на існування", - заявив Веретенников. Виконавчий директор "Вконтакте" Лев Левієв не став розкривати відсоток виручки, який повинна отримувати соціальна мережа. За оцінками аналітика ІК Фінам Тетяни Менькова, на відео зараз припадає близько 70% трафіку в інтернеті, причому тільки за останній рік цей показник виріс майже на 17%. "У найближчі роки цей показник зросте до 80-85%: наприклад, за рахунок зростання попиту на HD-контент. Якщо говорити саме про повнометражній фільми, то близько 90% з них розповсюджується в рамках піратських схем. На легальному сегменті ринку приблизно 70% фільмів поширюється за плату, решта - на безкоштовній основі (сервіси отримують дохід від реклами) ", - пояснює Менькова. "Я не вірю в модель поширення відео в інтернеті за передплатою, особливо коли є можливість зайти в той же" Вконтакте "і подивитися безкоштовно, нехай і в гіршій якості", - говорить Ганна Знаменська, гендиректор компанії Digital Access, нещодавно запустила портал з безкоштовним ліцензійним відео ivi.ru. За її словами, користувачі готові платити за свіжі блокбастери, але навряд чи вони будуть у розпорядженні "відеолюбителів". "Спочатку мейджори віддають їх кінотеатрам, потім ефірним і кабельним каналам, і тільки потім фільм легально потрапляє в інтернет і з'являється на DVD", - пояснює Знаменська.