Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Автомобільний гігант BMW визнано найдорожчим автомобільним брендом, повідомляє Automotive News. Такі дані містяться в доповіді дослідницької компанії Millward Brown, яка щорічно публікує сотню найдорожчих в світі брендів. В даний час BMW оцінюється в 21,8 мільярда доларів - на дев'ять відсотків менше, ніж в 2009 році. На другому місці - торішній лідер, компанія Toyota, вартістю 21,7 мільярда доларів. Падіння компанії в ціні за рік склало 27 відсотків. Аналітики пов'язують це з масовим відкликом майже дев'яти мільйонів автомобілів по всьому світу. До п'ятірки найдорожчих брендів увійшли Honda (14 мільярдів доларів -2 відсотка), Mercedes-Benz (13,7 мільярда доларів -11 відсотків) і Porsche (12 мільярдів -31 відсоток). Примітно, що головний конкурент BMW і Mercedes - компанія Audi - була оцінена всього в 3,6 мільярда доларів (+2 відсотка) і розмістилася лише на дев'ятому місці, поступившись маркам Nissan (8,6 мільярда доларів), Ford (7 мільярдів доларів) і Volkswagen (6,99 мільярда доларів). За рік змогли вирости в ціні Volkswagen і Ford - на 20 і 19 відсотків відповідно. Експерти вважають, що американська компанія, яка ще недавно була на межі банкрутства, подорожчала, у тому числі, завдяки активній розробці і впровадженню інновацій в автомобілі, а також "розумному використанню ЗМІ". За оцінкою Millward Brown, середня вартість автомобільних компаній за рік впала на 15 відсотків.