Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Українці мало читають, але дуже діяльні в Інтернеті
15:48
Українці мало читають та рідко ходять у
кінотеатри. Про це пише тижневик «Коментарі:», який зробив спробу
накреслити портрет українця, оперуючи мовою цифр. Видання публікує
добірку досліджень "Хто такі українці з точки зору соціології і
статистики”. За даними тижневика, в Україні інтерес до читання
виказують лише 27% населення, дещо менше, ніж у Росії - 30%. А найбільш
читаючими країнами Європи залишаються Велика Британія, Німеччина і
Франція. У цих країнах регулярно читають книги 73,5%, 66% та 61%
населення відповідно. Книги в Україні купують тільки 40-45%
жителів, з них трохи більше половини купують більше 10 книжок за рік.
Для порівняння: середньостатистичний житель Чехії купує за рік 15 книг
(до кризи ця цифра була 22). Що ж до випуску книг, то, за даними
Книжкової палати України, торік на одного українця припадало 1,22 книги і
брошури. У той час як в Іспанії, найбільш «видавничо просунутій»
країні, цей показник становить 7,8 книги на одного жителя (у Росії - 4,5
книги). Це вже не 0,4 книги на людину, як було 10 років тому, але
зростання цього показника експерти не прогнозують, резюмують
«Коментарі:». Хоча кінопрокатники щорічно повідомляють про значне
зростання відвідуваності кінотеатрів, за кількістю кіноглядачів Україна
однаково плететься далеко за Європою, повідомляють «Коментарі:». В
2009 році в Україні на душу населення припадало 0,46 відвідувань
кінотеатрів (продано 21,5 млн. квитків). Тоді як у Німеччині на душу
населення припало 1,7 походів у кіно (продано 146,3 млн. квитків). У
Польщі ці показники склали 0,9 відвідувань кінотеатрів на рік (33,5 млн.
проданих квитків), а в Росії - 0,98 (138,5 млн. квитків) (дані
Європейської аудіовізуальної обсерваторії). Україна замикає
десятку країн Європи, в яких налічується найбільша кількість
користувачів Інтернету, пише видання. За даними компанії Miniwatts
Marketing Group, у вересні 2009 року українська інтернет-аудиторія
налічувала 10,4 млн. осіб. За цим показником нашу країну значно
випереджають Польща (20 млн.), Туреччина (26,5 млн.) і Росія (45,3
млн.). Абсолютним же лідером в Європі за кількістю інтернет-користувачів
є Німеччина (54,2 млн.). Проте українці в Інтернеті дуже
діяльні, зауважують «Коментарі:». Як відзначає компанія Panda
Securities, у січні-лютому 2010 року з київських IP-адрес відправлявся
1% світового спаму. Київ посів дев’яте місце серед міст-найбільших
розповсюджувачів небажаних повідомлень, випереджаючи Джакарту (0,85%),
Буенос-Айрес, Ріо-де-Жанейро (по 0,84%) і Москву (0,56%). Втім,
як пише видання, українська інтернет-аудиторія відзначилася й у більш
гідних видах діяльності, наприклад, в блогерстві. За даними Ukrainian
Watcher, наприкінці 2009 року Україна вийшла на п’яте місце у світі за
кількістю зареєстрованих екаунтів у «Живому журналі» (Livejournal.com).
На той час їх в Україні налічувалося 187,3 тис. Найбільше юзерів ЖЖ у
США (4531 тис.) і в Росії (1,239 млн.). Детальніше про інші
досягнення та уподобання українців – у спеціальному випуску тижневика
«Коментарі:».Українці мало читають та рідко ходять у
кінотеатри. Про це пише тижневик «Коментарі:», який зробив спробу
накреслити портрет українця, оперуючи мовою цифр. Видання публікує
добірку досліджень "Хто такі українці з точки зору соціології і
статистики”. За даними тижневика, в Україні інтерес до читання
виказують лише 27% населення, дещо менше, ніж у Росії - 30%. А найбільш
читаючими країнами Європи залишаються Велика Британія, Німеччина і
Франція. У цих країнах регулярно читають книги 73,5%, 66% та 61%
населення відповідно.
Книги в Україні купують тільки 40-45%
жителів, з них трохи більше половини купують більше 10 книжок за рік.
Для порівняння: середньостатистичний житель Чехії купує за рік 15 книг
(до кризи ця цифра була 22).
Що ж до випуску книг, то, за даними
Книжкової палати України, торік на одного українця припадало 1,22 книги і
брошури. У той час як в Іспанії, найбільш «видавничо просунутій»
країні, цей показник становить 7,8 книги на одного жителя (у Росії - 4,5
книги). Це вже не 0,4 книги на людину, як було 10 років тому, але
зростання цього показника експерти не прогнозують, резюмують
«Коментарі:».
Хоча кінопрокатники щорічно повідомляють про значне
зростання відвідуваності кінотеатрів, за кількістю кіноглядачів Україна
однаково плететься далеко за Європою, повідомляють «Коментарі:». В
2009 році в Україні на душу населення припадало 0,46 відвідувань
кінотеатрів (продано 21,5 млн. квитків). Тоді як у Німеччині на душу
населення припало 1,7 походів у кіно (продано 146,3 млн. квитків). У
Польщі ці показники склали 0,9 відвідувань кінотеатрів на рік (33,5 млн.
проданих квитків), а в Росії - 0,98 (138,5 млн. квитків) (дані
Європейської аудіовізуальної обсерваторії). Україна замикає
десятку країн Європи, в яких налічується найбільша кількість
користувачів Інтернету, пише видання. За даними компанії Miniwatts
Marketing Group, у вересні 2009 року українська інтернет-аудиторія
налічувала 10,4 млн. осіб. За цим показником нашу країну значно
випереджають Польща (20 млн.), Туреччина (26,5 млн.) і Росія (45,3
млн.). Абсолютним же лідером в Європі за кількістю інтернет-користувачів
є Німеччина (54,2 млн.). Проте українці в Інтернеті дуже
діяльні, зауважують «Коментарі:». Як відзначає компанія Panda
Securities, у січні-лютому 2010 року з київських IP-адрес відправлявся
1% світового спаму. Київ посів дев’яте місце серед міст-найбільших
розповсюджувачів небажаних повідомлень, випереджаючи Джакарту (0,85%),
Буенос-Айрес, Ріо-де-Жанейро (по 0,84%) і Москву (0,56%). Втім,
як пише видання, українська інтернет-аудиторія відзначилася й у більш
гідних видах діяльності, наприклад, в блогерстві. За даними Ukrainian
Watcher, наприкінці 2009 року Україна вийшла на п’яте місце у світі за
кількістю зареєстрованих екаунтів у «Живому журналі» (Livejournal.com).
На той час їх в Україні налічувалося 187,3 тис. Найбільше юзерів ЖЖ у
США (4531 тис.) і в Росії (1,239 млн.). Детальніше про інші
досягнення та уподобання українців – у спеціальному випуску тижневика
«Коментарі:».