Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Формат докудрами та суб’єктивна камера іноді творять дива, одне з яких – стрічка Олатунде Осунсанмі "Четвертий різновид”. Порядний ілюзіоніст ніколи не виходить на публіку з одним-єдиним фокусом. Режисер, у якого за плечима одна короткометражка і малобюджетний трешак про печерний кошмар з пустелі Кизилкум, цього разу з’явився на сцені з такою кількістю магічних шаф та капелюхів з кролями, що аж очі розбігаються. Крах сприйняття реальності, про який так часто розповідають сучасні мислителі-кіберпанки, найпростіше пояснити агресивною роллю медіа, що з однаковою інтенсивністю транслюють нісенітниці та факти, які – вже на шляху до масової свідомості – зрощуються, стають однорідною інформаційною речовиною буття. Тож немає нічого дивного в тому, що вислів "вірю, бо абсурдно” почали сприймати як "не вірю, бо може бути правдою”. Захист від того, що може виявитись правдою, – найкоротший шлях до марновірства, оптимальний маршрут до воріт пекла або ж, як мінімум, до сучасного мистецтва, яке давно перетворило простір вашої віри на знімальний павільйон, популярний роман чи крикливу телепрограму. Ще якихось чверть сторіччя тому, наприклад, найкращі фільми жахів насамперед розраховували на вашу уяву, й лише її соками живилися. Сьогодні видобуток емоційної руди настільки ускладнився, що ніяких кайл та інших художніх засобів не настарчиш. Доводиться дедалі частіше атакувати пожовклий недогризок глядацької віри, та ще й припрошувати: мовляв, уся ця історія заснована на реальних подіях, і це вже ваша справа, як до неї ставитися. Формат докудрами та суб’єктивна камера іноді творять дива, одне з яких – стрічка Олатунде Осунсанмі "Четвертий різновид” (цього місяця відбувся її реліз на DVD). Порядний ілюзіоніст ніколи не виходить на публіку з одним-єдиним фокусом. Режисер, у якого за плечима одна короткометражка і малобюджетний трешак про печерний кошмар з пустелі Кизилкум, цього разу з’явився на сцені з такою кількістю магічних шаф та капелюхів з кролями, що аж очі розбігаються.