Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Львів – туристична перлина України. Багато туристів приїжджають до нашого міста, щоб полюбуватися його красою, подивитися чи й навіть особисто прийняти участь у різноманітних фестивалях. Львівський авто-фан-клуб «ЗАЗ-КОЗАК» вирішив подарувати рідному місту ще один фестиваль, який, без сумніву, слугуватиме промоції туристичної привабливості Львова та Львівської області й приманюватиме до нас туристів-автомобілістів. 12-13 червня, на запрошення авто-фан-клубу «ЗАЗ-КОЗАК», щоб позмагатися за призи та кубки, приїдуть власники ретро-автомобілів з міст побратимів Львова - Жешова, Кракова та Любліна. Разом з українцями вони змагатимуться в туристично-навігаційному ралі «Запорозькі забави з левами» та спробують свої сили на трасі довоєнних Гран-прі Львова – «Львівський трикутник». В перший день фестивалю 12-го червня (субота) змагання відбудуться в Брюховичах. Гонка за Легендою (приблизно 20 км, якщо не заблукати) та різноманітні завдання на вправність та кмітливість. На трасі на учасників чекають сюрпризи – цікаві та оригінальні випробування… 13-го червня автомобілісти проведуть у Львові. Передбачено виставку-презентацію автомобілів на площі Ринок (10.30 - 14.00), шоу-змагання та участь у Європейському параді. Після шоу-змагань (на трасі «Львівський трикутник» (15.00-16.30) гонщики здолають три кола по 3041 метру. Потім ретро-автомобілі знову повернуться на пл..Ринок. Тут відбудеться нагородження та вручення призів від організаторів, спонсорів та патронів фестивалю. Генеральний консул Республіки Польща у Львові вручить Кубки імені першого переможця львівських Гран-прі, чемпіона Польщі Генріха Лієфельда закордонним учасникам гонок. П’ятиразовий чемпіон України з ралі Василь Ростоцький особисто вручатиме Кубки українським учасникам змагань. Фестиваль ретро-автомобілів - це не лише автомобільні змагання. Для учасників передбачено цілий ряд конкурсів, які слугуватимуть промоції міста та дозволять ближче з ознайомитися з ним. Чи не найцікавішим та найскладнішим завданням буде власне «полювання за левами» - своєрідний квест в центральній частині міста. На переможця очікує оригінальний приз від мера міста Андрія Садового. Популярні знавці Львова – брати Радковці від імені міського голови вручать головну нагороду найкращому мисливцю за левами - справжнє мистецьке творіння – скляного «ЛЕВА» ручної роботи. Організатор фестивалю львівський авто-фан-клуб «ЗАЗ-КОЗАК» подбав й про спеціальні призи. Нещодавно відзначали день українського журналіста: ми запрошуємо колег-журналістів особисто прийняти участь у змаганнях в якості одного із членів екіпажу – штурмана. На кращий «журналістський» екіпаж чекає оригінальний приз. Один із партнерів фестивалю ТМ «Мафон» нагородить також і кращий жіночий екіпаж. Цьогорічні змагання «Запорозькі забави з Левами» - перший етап запровадження у Львові великого традиційного європейського автофестивалю антикварних автомобілів. Саме цього року Перший український автомобіль «Запорожець» ЗАЗ-965 відзначатиме своє 50-річчя та стане повноправним учасником Європейської ретроспільноти…
Довідка з історії автомобільних перегонів Гран-Прі у Львові: У 1897 році вузенькими вуличками старовинного Львова прогуркотіло перше авто. Власником новенького "Бенц Вікторіа" був піонер видобування нафти у Галичині інженер Казімеж Одрживольські. А вже на початку 1907 року у Львові було засновано громадську організацію - Галицький Автомобільний Клуб - один з найстаріших в Європі. ГАК був визнаним членом Австрійського Автомобільного Клубу та мав свою філію у Кракові. У 1923 році львів'яни вперше на власні очі побачили автоспорт - через місто проходив маршрут ралі. Це видовище склало незабутнє враження: здавалося, що ціле місто раптово захворіло на автоспорт. У Львові для змагань вибрали трасу «Львівський трикутник»… Серед багатьох варіантів вуличної траси, які розглядалися, найкраще всім вимогам відповідав так званий "львівський трикутник", тобто вулиці Пелчинська (Вітовського), Стрийська та Кадецька (Гвардійська). Крутий підйом (вул. Стрийська) від площі Івана Франка до монументу, крутий узвіз (вул. Гвардійська) та довга пряма з поворотами великого радіуса надавали цій трасі своєрідного незабутнього характеру, що поєднував елементи поширених на той час гірських перегонів та кільцевих змагань. Завантаження двигуна на підйомі, гальмівної системи на спуску і максимальна швидкість на прямому відрізку вимагали відмінної підготовки автомобіля та доброї фізичної кондиції - від гонщика. Довжина одного кола складала 3041 м. Старт перегонів подавався завжди від місця, де зараз розташований фонтан перед входом у парк з вулиці Вітовського. Всі автомобільні перегони серії Гран-Прі, що відбулися у Львові, проходили на "львівському трикутнику". У 2000-му році ентузіастам з львівського авто-фан-клубу «ЗАЗ-КОЗАК» вдалося відновити шоу-перегони «Львівським трикутником». У змаганнях 2000 року на старт вийшли 18 антикварних Запорожців моделі ЗАЗ-965, який в народі люб’язно прозвали «Горбатий». Наступні змагання відбулися через п’ять років: так львівські автомобілісти відзначили 75-річчя міста. Цього разу на трасі «Львівський трикутник» відбудуться Перші відновлені Міжнародні шоу-змагання антикварних автомобілів. У рік святкування 50-річчя випуску Першого «Запорожця» в гості до львівського авто-фан-клубу «ЗАЗ-КОЗАК» приїдуть гості з польських міст-побратимів Краків, Жешів та Люблін. Вже у наступному році за сприяння Федерації Автомобільного спорту України до Львова будуть запрошені ретро-автомобілі з 16-ти країн представники яких у різні роки змагалися на історичні трасі «Львівського трикутника»
ПЕРЕМОЖЦІ Грін-Прі міста Львова 1930 Хенрик Ліефельд (Польща) Народився 1894 року. Навчався у вищій технічній школі м.Ковентрі (Великобританія). З 1912 року займається мотоспортом, а у 1922-му перейшов до автомобільних перегонів. Власник автомайстерні і підприємства по виробництву авіаційних двигунів. Технічний директор філії "Аустро Даймлер". Перший Чемпіон Польщі з автомобільного спорту.