Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Шуфричу у Львові продемонстрували роботу Системи-112 «Оберіг»
15:09
Сьогодні, 18 червня, у Львові із робочим візитом перебуває міністр МНС Нестор Шуфрич, який у адмінбудівлі ГУ МНС України у Львівській області ознайомився із роботою програмно-апаратного комплексу Система-112 «Оберіг», який розроблений Державним підприємством «Українські спеціальні системи зв’язку» МНС України, Інститутом проблем інформації НАН України за участю фахівців Головного управління МНС України у Львівській області. Про це повідомив кореспондент ЗІКу. Система-112 «Оберіг» об’єднує в собі 27 регіональних центрів, які обробляють та координують інформацію про усі надзвичайні ситуації у регіонів. Власне, метою створення такої системи є підвищення оперативності реагування органів державної влади, екстрених та комунальних служб, ефективності використання наявних сил, що залучаються для ліквідації НС. Регіональні центри, які входять у систему, приймають, реєструють та обробляють повідомлення від населення про НС, після чого координують зусилля для їх ліквідації. Також система містить в собі технологічний центр для забезпечення безперебійної роботи системи, її моніторингу та оперативного оновлення, а також навчальний центр для підготовки кадрів відповідної кваліфікації. Як повідомив міністр Нестор Шуфрич, на базі навчальних закладів МНС України буде створюватися спеціальні факультети для підготовки спеціалістів. Зокрема, з його слів, у Львівському інституту ОБЖД уже створена відповідна кафедра. Система також передбачає інтеграцію з Урядовою інформаційно-аналітичною системою надзвичайних ситуацій та дозволяє використовувати свої ресурси в кризовому центрі МНС України. Завдяки автоматизованому обміну інформацією, вдасться суттєво скоротити час обробки інформації та залучення до ліквідації надзвичайних подій відповідних екстрених служб. За словами Нестора Шуфрича, система дозволяє інтегрувати в єдине ціле роботу багатьох диспетчерських служб рятувальних, аварійних та комунальних підрозділів, а також дозволяє значно прискорити реагування на різноманітні загрози. Сучасне обладнання дозволяє оператору Служби-112 під час прийняття повідомлення про НС у режимі конференц-зв’язку підключати до розмови операторів відповідних служб (пожежників, міліцію, газову службу, лікарню). Тобто, якщо на номер 112 надходить повідомлення про пожежу, оператор, не припиняючи розмову із заявником, фіксує її у спеціальній формі на комп’ютері та у режимі «онлайн» надсилає її до комп’ютера системи оперативно-диспечерського управління МНС і у режимі конференц-зв’язку залучає до розмови диспетчера пожежно-рятувальної служби. Переваги даної системи перед іншими аналогами – її легка інтеграція з існуючими системами оперативного-диспечерського управління інших екстрених та аварійних служб. Над її розробкою працювали тільки національні виробники, що зумовлює економічну доцільність використання даної системи. Система моніторить усі дані цілодобово й у разі виходу із ладу одного із 27 регіональних центрів, його одразу заміняє інший. Макет роботи Системи-112 сьогодні представили міністру МНС Нестору Шуфричу, який залишився задоволений роботою системи. Він особисто засікав, скільки проходить часу від поступлення дзвінка й направлення на місце події рятувальників: вийшло лічені секунди.