Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Житомирське відділення АМКУ зобов’язало ФОП Мішуру В.А., яка є власником одного із демонстраційно-виставкових салонів "Nuga Best” у м. Житомирі, вжити заходів, спрямованих на недопущення зазначення у рекламних матеріалах неповних, неточних та неправдивих відомостей стосовно функцій обладнання "Nuga Best”, яке рекламується. Як відомо, Закон України ”Про захист від недобросовісної конкуренції” містить норму, яка встановлює механізм виявлення і припинення Антимонопольним комітетом України фактів поширення підприємцями інформації, яка вводить споживачів в оману. Відділенням встановлено, що ФОП Мішура В.А здійснює продаж обладнання виробництва Південної Кореї у салоні "Nuga Best” з безкоштовним демонстраційним показом. Твердження рекламної статті "Є в ногах правда!”, що "унікальне оздоровче обладнання виробництва Південної Кореї, зокрема біомат NM-55, допомагає повернути здоров’я не лише ногам, а й усьому організму … та виконує функції оздоровлення за 12 хвилин, а в стаціонарі для цього необхідно принаймні два тижні” є неправдивими та можуть ввести споживачів в оману. Сама власниця салону повідомила відділення, що переваг перед традиційним лікуванням не існує, так як обладнання "Nuga Best” здійснює профілактику здоров’я людини. "Оманлива, неправдива реклама таких профілактичних засобів і їх функціональних властивостей сьогодні набула масового характеру і несе серйозну шкоду для громадян. Не отримавши обіцяного одужання, споживач, в кращому випадку, втрачає час і гроші, у гіршому – піддає небезпеці своє здоров’я” – зазначив з цього приводу голова відділення Олександр Безсмертний.