Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Сенат Франції схвалив введення податку на он-лайн-рекламу з 2011 року. Як повідомляє Agence France-Presse, новий закон про оподаткування набуде чинності, якщо його також схвалить нижня палата парламенту. За оцінками експертів, щорічний прибуток від ставки нового податку в 1 відсоток складе 20 млн євро. Таке нововведення ЗМІ Франції вже охрестили "податком на Google", оскільки перш за все воно повинне торкнутися саме великих порталів. Таким чином, французька влада висловила заклопотаність тим, що такі великі компанії, як Google або Yahoo!, платять податок на рекламу в інтернеті тільки в тій країні, де зареєстрований їхній головний офіс. У свою чергу, проти такої ініціативи вже виступили місцеві рекламодавці, повідомляє портал TechEye. Так, рекламодавці вважають, що це позначиться на економіці країни, оскільки скоротиться обсяг реклами французьких компаній, і, як наслідок, їх продажі. Наразі у Франції діє податок на рекламу, що розміщується на телебаченні і в пресі, доходи від якого в бюджеті країни становлять близько 70 млн євро. Нагадаємо, уряд Греції відмовився від пропозиції запровадити податок на он-лайн-рекламу. Спочатку планувалося, що грецькі новинні сайти будуть віддавати податок у розмірі 21,5% від рекламних доходів. Щорічно ця сума становила б близько 6,5 мільйона євро. Як повідомлялося раніше, британський портал SeeSaw, на якому можна подивитися передачі з різних телеканалів, дозволив своїм користувачам самим вибирати рекламу для перегляду перед роликами. Як повідомляє сайт Techradar, британський портал ввів систему Ad Selector. Так, перед переглядом на екрані користувача з'являється список з трьох реклам, відвідувач сайту повинен вибрати одну з них.