Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Імперія Стіва Джобса - Apple - планує вже наступного року вторгнення у телепростір. І це вторгнення не обіцяє нічого доброго для телекомпаній та виробників традиційних ТБ-приймачів у світі. Очікується, що розумний телевізор від Apple ще тісніше зв'яже користувачів з інтернетом. У західних ЗМІ з'явилася неофіційна інформація про плани компанії Apple з випуску нових продуктів. Отож незабаром може представити власний "розумний" телевізор приблизно такого ж універсального рішення, як планшетний комп'ютер iPad. За даними джерел, Smart TV буде підключатися до Інтернету і показувати цифровий контент без додаткових пристосувань. Новий пристрій, як очікується, об'єднає в собі можливості програвача медіаконтенту, цифрового відеорекордера та ігрової консолі. Крім того, ймовірно, він підтримуватиме технології FaceTime для організації відеодзвінків. Як приклад іншого подібного конвергентного пристрою аналітик Morgan Stanley Кетрін Х'юберт згадала планшетний комп'ютер iPad. "Вважаю, що це буде наступна категорія, до якої зробить крок Apple", - припустила Х'юберт. За її прогнозом, до кінця 2013 року компанія зможе зайняти 1% ринку телевізорів з обігом у 4 млрд доларів. На користь того, що Apple готує телевізор, свідчить і оголошення компанії про пошук фахівців з розробки блоків живлення, яке з'явилося нещодавно. У вакансії вказано, що такі блоки планується використовувати в пристроях різних типів, зокрема, ноутбуках, настільних комп'ютерах, серверах, моніторах і телевізорах. На думку аналітиків, анонс Apple-телевізора може відбутися в 2012 або 2013 році. Ця новина навряд чи сподобається виробникам телеприймачів та й власникам телекомпаній. Згідно із опитуваннями, середній користувач інтернету у Великобританії проводить в мережі більше 50 днів на рік, підрахували дослідники компанії YouGoy. Телебачення поступилося інтернету в якості основного засобу масової інформації. ЗЗа даними опитування більше 15 тисяч чоловік, з 23 годин на тиждень, що проводяться в середньому, найбільше часу йде на відвідування веб-сайтів - 8 годин. На третьому місці - онлайнові ігри, приблизно 5 годин, і 3 години 26 хвилин - електронна пошта. Майже дві години на тиждень британці витрачають на онлайнові покупки. Дві з половиною години йде на онлайн-ТБ або відео, а 1 годину 52 хвилини - на телефонні розмови через інтернет. «Ігри, ТБ і телефонія - все це розвиває широкосмуговий зв'язок - люди бачать її як найкращий засіб доступу до медіа іншим. Прослуховування радіо в онлайні зараз нормально, те ж саме відбувається з переглядом ТВ », - сказав Ендрю Фергюсон (Andrew Ferguson) з сайту ADSLGuide.org.uk. Популярність традиційного телебачення, тим часом, падає. За даними регулятора ринку Ofcom, середній британець проводив біля телевізора всього 19 годин на тиждень.