Неділя, 22.12.2024, 16:07
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 15
    Гостей: 15
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3486
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1111
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 753
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 6176
    Форум: 555/31862
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2011 » Березень » 29 » Взуття в Україні купують вдвічі менше, ніж у Європі



    Взуття в Україні купують вдвічі менше, ніж у Європі
    15:29
    Питання вибору взуття знайоме для кожного без винятку. Особливо гостро воно постає на початку нового сезону. Взуттю яких країн-виробників українці віддають перевагу? Звідки до нас везуть туфлі, черевики та босоніжки? Який в Україні об'єм продажів взуття через інтернет?
    Про це, а також створення брендів, особливості ринку взуттєвого рітейлу та взуття у кредит  finance.tochka.net розмовляв із комерційним директором компанії MTI, яка володіє мережею магазинів "Інтертоп", Денисом Вертелецьким.

    Наскільки широко представлена мережа "Інтертоп" в Україні?
    На сьогодні ми  представлені у всіх регіонах. У нас 61 магазин в Україні та 6 - у Казахстані.

    Яким брендам взуття українці віддають перевагу?
    Концепція "Інтертоп" полягає в тому, що ми співпрацюємо з найбільшими світовими брендами і є представниками цих брендів в Україні. Це Clarks, Geox, Timberland, ЕССО, MarcO'Polo, Skechers. Крім цього в наших магазинах представлено взуття таких відомих компаній, як Tommy Hilfiger, Napapijri, Dumond, Camper, Bronx, Hogl та багато інших.  Кожного сезону ми привозимо три-чотири нових бренди, які є модними трендами  у світі. В цьому сезоні це Converse, Blowfish, Lilly's Closet. Сказати, що якимось конкретним брендам українці надають перевагу, не можна, у кожного бренда є свої шанувальники.

    А як щодо країн-виробників?
    У світі зараз є декілька країн-виробників взуття, і зараз вони розподілились таким чином: є країни-дизайнери взуття, звідки походить бренд, є країни-виробники. Наприклад, Timberland - це США, але переважна частина виробництва зосереджена в Азії - у Китаї та інших країнах. Сьогодні більшість  виробників виготовляють своє взуття у Північно-Східній Азії, Бразилії, адже вартість робочої сили там значно нижча.

    Наскільки активно українці купують взуття у вітчизняних виробників, чи все ж таки більше віддають перевагу, наприклад, італійському взуттю?
    Якщо взуття коштує менше €500 за пару, я вам точно можу сказати, що це не італійське взуття. І більшість взуття, яке продається в Україні, попри те, що на ньому написано, зроблено не в Італії. Все дуже банально: робоча сила коштує в Європі дуже дорого. І більшість італійських виробників перевели свої потужності у ту ж Північно-Східну Азію. Але навіть якщо глобальний бренд виробляє своє взуття у Китаї чи будь-якій іншій країні,  існує дуже жорстка система контролю якості.
    Тому що є таке поняття brand promice - обіцянка бренду. Порушити таку обіцянку можна лише один раз, другого шансу покупець вже не дасть. Якщо компанія дотримується своїх обіцянок - покупцю не важливо, де бренд зробив своє взуття, воно в будь-якому випадку буде очікуваної якості. Тому виробники дуже чітко стежать за всіма процесами виробництва

    Тобто, якщо взуття якісне, для українського покупця неважливо де воно зроблено?
    У випадку глобальних брендів - так. За кожною парою взуття таких брендів стоять величезні ресурси, спрямовані на задоволення потреб клієнтів. І не секрет, що в Україні є виробники, які виробляють для світових брендів дитяче взуття. Це ж саме стосується і одягу. У нас вартість робочої сили не набагато вища, ніж вартість робочої сили в Китаї. Зараз багато заходів зроблено для того, щоб стимулювати легку промисловість, і все більше західних компаній свої замовлення розміщують в Україні. Це не масово, але це вже почалось.

    А який відсоток власних брендів продається в мережі Інтертоп?
    Це близько 20%. Ми не приховуємо те, що у нас є власні бренди. №1 серед них - це Braska. Також нашим власним брендом є дитяче взуття Tiranitos. Ми пишаємося, що здатні робити взуття і забезпечити дотримання якості на рівні з кращими світовими брендами. Тим більше, що наше взуття шиється на тих самих заводах із застосуванням кращих світових технологій.

    Ці фабрики в Україні?
    Ні, переважно у Північно-Східній Азії. Але частину замовлень ми розміщуємо і в Україні. Для нас співпраця з українськими виробниками є пріоритетною. Адже це швидше, зручніше, є можливість дозамовлень. Але, на жаль, наразі в Україні у виробників ще не такі великі потужності.

    Наскільки у подальшому ви плануєте розширювати сегмент власних брендів?
    Це оптимальна кількість. Власні бренди потрібні, щоб задовольнити якийсь дуже вузький попит, який не може бути задоволений основними колекціями світових виробників. Ми виготовляємо деякі моделі, яких немає у світових брендів. Для нас не стоїть завдання розвивати їх масово. Наша основна компетенція - це роздрібна торгівля. І ми на цьому зосереджуємось.

    Наразі для торговельної марки Braska розробляє дизайн Лілія Пустовіт. Як виникла ідея залучити саме такого брендового українського дизайнера?

    Це світовий тренд. Дуже багато роздрібних торгівців та виробників взуття або одягу - замовляють частину своєї колекції у відомих дизайнерів. Це дуже подобається споживачам, тому що вони знають, як виробника одягу, так і дизайнера. Є "Інтертоп". В  "Інтертопі" є дуже відомий бренд Braska. І є Лілія Пустовіт, яка теж представляє собою дуже відомий бренд. А у поєднанні зусиль народжується щось дуже цікаве і корисне для споживача.

    Чи плануєте залучати й інших відомих українських дизайнерів до співпраці в розробці дизайну ваших брендів?
    Будемо. Але зараз ще не можу назвати кого саме. Ми у цьому напрямку активно працюємо. Це будуть відомі люди, і не лише з України. Тут ми себе не обмежуємо.

    А скільки коштує запуск бренду?
    Тут не можна відповісти однозначно. Можна в гаражі зробити "Запорожуць" - теж машина, а можна намагатись створити BMW. І це буде дві великі різниці і за якістю, й за вартістю.
    Тобто не можна сказати, що створити бренд - коштує стільки-то. Світовий бренд може коштувати аж до запаморочення голови. І це не лише грошові інвестиції, але й праця людей,  час, зусилля. Також бренд - це не тільки інвестиції на початку, а й протягом усього часу його існування.

    І все ж таки: це сотні тисяч доларів, мільйони?
    Можу сказати, що це більше, ніж сотні тисяч доларів.

    Ви минулого року запустили проект - плата частинами. Це була така своєрідна реакція на кризу? І наскільки він себе виправдав?
    Це не була реакція на кризу точно. Така можливість є в багатьох країнах, справа лише  втому, що в Україні вона не розповсюджена. Тому дуже багато людей це сприйняло, мовляв, ось, докотилися, вже продається взуття в кредит і таке інше. Але ж ніхто нічого не каже, коли кредитною карткою розраховуються за продукти. Це питання психологічного сприйняття. Ми робили це для того, аби у наших клієнтів з'явилася зручна можливість купувати якісні бренди.
    Магазини у нас розраховані на всю родину - від найменшого члена родини до літніх людей. І якщо одразу всім купувати взуття, - це достатньо істотний бюджет. А ми даємо нашим клієнтам можливість протягом сезону розбити цей бюджет на чотири частини. І, судячи з цифр, клієнтам дуже сподобалось.

    Тобто після цього продажі виросли?
    Ми не ставили грандіозних цілей. Але це викликало зростання продажу більш ніж на 10%. Для нас це було прийнятно. Ми в кожному русі назустріч клієнтам намагаємось зробити щось таке, аби їм було зручно і вигідно. А коли їм вигідно і зручно, то вони віддячують.

    А який об'єм продажів "Інтертопу" на сьогодні порівняно з кризовим періодом?
    Ми вийшли на рівень продажів докризового 2008 року. Для цього ми зробили декілька важливих заходів. І це не тільки сплата частинами. Була повністю змінена структура компанії, змінені підходи в управлінні роздрібною торгівлею, комерційною частиною. Ми перейшли на категорійний менеджмент, поміняли і підходи до промо- та рекламної політики.

    Який у мережі "Інтертоп" відсоток продажів через інтернет?
    Це не грандіозна цифра, десь на рівні піввідсотка. Ми були одними з перших, хто запропонував продаж взуття через інтернет. Воно продається незначними обсягами. Але така ж сама картина і у Європі. У США ця частка більша, бо там культура купівлі через інтернет значно вища. У нас, я думаю, через 3-4 роки цей відсоток буде дуже суттєвим. Наразі ж для нас зараз це сервіс, який ми надаємо клієнтам,що звикли купувати в "Інтертопі": вони знають бренди, знають їх розмірну сітку, що їм підходить, що ні. Це просто можливість зекономити час людині, яка дуже зайнята.

    Що на сьогоднішній день заважає розвитку інтернет-продажів?
    Більшість людей все ще віддає перевагу їздити по магазинах. Для них це, особливо для жінок, більше, ніж шоппінг,  - це задоволення.

    А які особливості ринку взуттєвого рітейлу України і чим він відрізняється від європейського?
    Рівнем споживання, у першу чергу. Український ринок десь у 2-2,5 рази менший європейського у розрахунку на одну людину. У Європі одна людина купує десь 6 пар взуття, в Україні - 2,5-3 пари. Це основна відмінність. Ну і температурний діапазон. Якщо у нас це від -20 до +35, то в Європі коливається від -5 до +15-20. Тому таких речей, як дуже тепле взуття, не дуже багато в Європі. Наприклад, світові виробники спеціально для України, Росії виробляють дуже багато взуття з хутра, яке споживається на просторі колишнього Радянського Союзу. Воно не користується попитом у Європі, там немає такої холодної зими.

    Не секрет, що в Україні дуже багато людей взувається та одягається на ринках, виставках. Як ви хочете конкурувати з ринками?
    Банально просто - кращим магазином, кращим сервісом і ширшим вибором. Той набір брендів, який ми пропонуємо, більше ніде знайти в Україні, і це унікальна пропозиція для клієнта. Ми привозимо найкраще, найновіше, найактуальніше. Цього більше ніхто не робить.


    http://finance.tochka.net
    Категорія: Новини України | Переглядів: 1064 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Наука и смысл жизн... >>
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Сила слова! >>
  • Кобеляки на Google... >>
  • У кого какой интер... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net