Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Виробник дирижаблів уклав контракт з канадською компанією "Discovery повітря Інновації", що надає авіаційні послуги, на поставку партії повітряних суден такого типу. За умовами угоди, Hybrid авіатехніки з 2014 року поставить 45 дирижаблів вантажопідйомністю 50 т кожний. Апарати, що працюють на гелії і розвивають швидкість до 185 км / ч, невибагливі в обслуговуванні. Вони здатні злітати і сідати на будь-яку поверхню, включаючи сніг, лід і воду. Discovery повітря Інновації має намір пропонувати дирижаблі компаніям, які управляють гірничодобувними підприємствами поблизу Полярного кола. Аеростати доставлятимуть обладнання та припаси гірникам, а може, і транспортувати самих шахтарів. Головна проблема північних родовищ корисних копалин (особливо невеликих) - невисока рентабельність видобутку, викликана суворими погодними умовами і відсутністю транспортної інфраструктури. Втім, хоча б одна дорога повинна бути: якщо людей ще можна доставити на всюдиходах або вертольотах, то з великими вантажами так не вийде. Однак вартість дорожнього будівництва тут дуже висока. Професор логістики Університету Манітоби (Канада) Баррі Прентіс, що спеціалізується якраз на дирижаблях, оцінює витрати на прокладку дороги від золотодобувної шахти Бейкер озера в північній території Нунавут до найближчого населеного пункту в $ 110 млн. Іноді таке будівництво навіть не окупається, а після закриття копальні дорога не буде корисною. На думку дослідника, невеликі універсальні дирижаблі - якраз те, що необхідно для економічно вигідною розробки родовищ у приполярних регіонах. З цією думкою згодні і фахівці НАСА, які планують найближчим часом налагодити вантажоперевезення на Алясці.