Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Повернутися до теми перевезень пільгових категорій пасажирів піднятої наприкінці минулого року Юрієм Чорним, нас примусила не лише її соціальна значущість. Внести ясність в деякі окремі нюанси великої проблеми вирішив і Віталій Голтвянський, директор АТП-15341, основного підприємства, котре здійснює автобусні перевезення людей на території Кобеляцького району. Віталій Григорович висловив свою незгоду із баченням ситуації журналістами «ЕК». Зокрема, щодо можливого використання «пільгових» грошей на «відкати» чиновникам. (Від редакції: коротенька довідка для тих, хто ще не знає: «Відкат» - це хабар чиновнику, який відає наданням грошей із бюджету). Наша чергова зустріч із Віталієм Голтвянським відбулася одразу після Нового року. - Віталію Григоровичу, я розумію Ваше обурення. Але інформація щодо «відкатів», які практикуються під час використання «пільгових» грошей, регулярно курсує по всій Україні. Звичайно, не лише по Кобеляцькому району. - Я знаю про ці чутки. Вони завжди виникають там, де є використання бюджетних грошей. Більше того, можу навіть припустити, що деінде практика «відкатів» застосовується. В тому числі і у сфері пасажирських перевезень. Але давайте розберемось у нашій, кобеляцькій, специфіці цього питання. Нікого не маю на увазі персонально, та все ж скажу, що «відкати» можуть надавати лише приватні підприємці. Вони, отримавши гроші на рахунок, можуть їх зняти і використати на власний розсуд. В тому числі і на хабарі. А у нас, в АТП-15341, це неможливо. І я поясню чому. Наше підприємство колективне, воно має засновників, акціонерів, бухгалтерію із кількох чоловік. Уявіть собі ситуацію. На зборах акціонерів я говорю: «Давайте таку чи іншу суму закладемо на «відкати». Як ви думаєте, через який час до мого кабінету завітають люди в погонах? Гадаю, що наступного дня. А говорити так, пліткувати, можуть люди не надто обізнані з усіма нюансами питання. Крім того, додам – наше підприємство протягом 2007 року перевіряли 18 разів. Це робили і КРУ, і СБУ, і інспекція по цінах, і відділ по боротьбі з організованою злочинністю. І ніяких серйозних порушень ці служби не виявили. До речі, днями дивився свій гороскоп на 2008 рік. Там теж суцільні перевірки. - Ви це правильно і переконливо говорите. Але згодьтеся, що жителям Світлогірського, Лучок та інших сіл від цього не легше. Вони прагнуть скористатися своїм правом на пільговий проїзд, але не можуть цього зробити. - Ну, нашої, перевізника, вини в цьому точно немає. Ми людей возимо. До речі, у Вашій статті і чиновники облдержадміністрації були піддані критиці несправедливо. Вони діяли по закону. Адже маршрут до Світлогірського перевищує 50 кілометрів, отже, відноситься до категорії міжміських. А на них держава дотацій не виділяє. Щоправда, є надія на виправлення ситуації і для світлогірців. У Законі України «Про державний бюджет 2007 року» немає згадування категорій маршрутів, а є лише перелік громадян, які мають право на пільги. Так що цілком можливо, що заслужені люди користуватимуться пільгами на всіх маршрутах. Але потрібно дочекатись роз’яснень до закону. А головне – грошей. Тому що до сьогоднішнього дня з АТП-15341 ще ніхто навіть договору на пільгові перевезення не заключив. Але ми возимо людей і без договору, і без дотації. - Спасибі за розмову. Будемо сподіватися, що будуть і договори, і гроші. А з цим і права людей поновляться.